Vichy Normaderm nuit detox

by - 17:33:00

Dolgo časa nočnih krem nisem uporabljala, ker sem zjutraj vedno imela občutek, da je moj obraz po uporabi kreme zelo masten. Po drugi strani pa, če kreme nisem uporabljala, moja koža ni dobila hranilnih snovi, ki jih potrebuje tudi čez noč. Na srečo mi je zelo prijazna gospa v lekarni priporočila Normaderm nuit detox in po uporabi teserčkov je sledil nakup omenjenega izdelka.


Linija izdelkov Normaderm je namenjena osebam, ki imajo težave z mozolji, rdečico, razširjenimi porami, mastnim sijajem in neenakomerno poltjo.


Normaderm nuit detox je prva nočna nega proti nepravilnostim za čistejšo kožo.
Vsebuje:
- Perlit in vpijajoče delce, ki vpijajo odvečni sebum, ki nastane ponoči
- Eperuline, LHA, HEPES in salicilno kislino, ki zmanjšajo nečistoče in odpravljajo videz nepravilnosti


Izdelek mi je všeč, ker njegova nemastna struktura blagodejno vpliva na mojo kožo, ki zjutraj ni mastna in se ne sveti, ampak je izrdno sijoča in mehka (nad rezultati sem bila zelo presenečena!). Normaderm nuit detox si vsak večer po čiščenju nanesem na obraz in rezultati so bili opazni že po nekaj dneh. Iz dneva v dan sem bolj navdušena nad izdelkom. Toplo ga priporočam tistim, ki imate težave z mastno kožo, saj na meni odlično deluje.

Cena izdelka je malo več kot 17 € in za tako učinkovit izdelek vsekakor ne previsoka.


Normaderm nuit detox vsebuje termalno vodo Vichy, je hipoalergen in ne vsebuje parabenov.

Kakšne so tvoje izkušnje z Vichy-jevi izdelki iz linije Normaderm?

Pozdravček,
Maya




You May Also Like

1 komentarji

  1. Super izdelek, jaz ga dam zvečer samo na čelo in res je manj mastno zjutraj - top! <3

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci