ORGANIC SHOP: NATURA ESTONICA

by - 07:44:00

Naravna kozmetika me vsakič znova prepriča. Čeprav nisem strokovnjakinja za "bio" in "eko" izdelke, se mi zdi, da je moja izbira dobra. Vsaj koža mi tako govori. Tokrat sem testirala in še vedno uporabljam, dva izdelka, ki ju lahko najdeš v spletni trgovini organic-shop.si. Ponujajo izdelke za nego telesa in las, ki so naravni, organski in cenovno dostopni.


Naravna kozmetika NATURA ESTONICA bio je zasnovana na uporabi energijsko bogatih rastlin, ki vsebujejo vse potrebne vitamine in hranljive snovi za najboljši videz kože in las. Izdelki vsebujejo naravne in certificirane organske izvlečke in olja.

Izdelki za nego obraza so na voljo v treh linijah: Iceland Moss (mešana in občutljiva koža), Ginseng & Acai (zrela in suha koža) ter Sophora Japonica (normalna in suha koža).

Naravni čistilni gel ICELAND MOSS za nego mešane in občutljive kože z bio kamilico, islandskim lišajem in hialuronsko kislino. Gel očisti kožo, jo navlaži, tonira, preprečuje draženje in pusti občutek svežine. Je brez barve in zelo nežnega in svežega vonja. Ob stiku z vodo se lepo speni, s pomočjo ščetke za čiščenje, prodre globoko v pore in ustvari zelo bogato peno. Po čiščenju imam občutek svežega obraza in niti malo mi ne draži kože. Verjetno je to prvi naravni gel, ki ni pustil posledic v obliki mozoljčkov ali drugih nevšečnosti. Vsekakor ga priporočam za občutljivo kožo, ker je res nežen. Izdelek si po mojem mnenju zasluži tvojo pozornost, razlog več je tudi njegova cena, ki je smešno nizka! Zanj boš odštela samo 6 €.



Iz iste linije sem preizkusila tudi dnevno  matirajočo kremo z izvlečki islandskega lišaja, ki je namenjena mešani in občutljivi koži. Vsebuje muškatno kaduljo, ki se bori proti mastnemu sijaju. Je penaste teksture in nežno zelenkaste barve. Lepo matira kožo, a ne za cel dan. Pri ličenju nisem zasledila nobenih problemov, podlaga se lepo maže. Uporabljam jo samo zjutraj in sem z njo zadovoljna.

Cena kreme je malo manj kot 12 €!

ICELAND MOSS linija ponuja tudi tonik, ki ga v prihodnje tudi preizkusim.

Si se že sprehodila po spletni trgovini organic shop? Priporočam ogled, ker boš našla zelo ugodne naravne izdelke. Mene mikajo še geli za tuširanje in losijoni za telo.





Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci