LUSH - je dosegel moja pričakovanja?

by - 19:40:00

O LUSH-u sem slišala in prebrala ogromno in vedno sem si želela preizkusiti vsaj en izdelek te opevane znamke. Končno mi je uspelo obiskati trgovino v Ljubljani, kjer sva si s prijateljico pošteno napasli oči. Seveda so naju že ob vstopu v trgovino pozdravile čudovite vonjave. Bi se dalo še kar nekaj časa samo stati in vonjati. Mogoče pa ob naslednjem obisku Ljubljane.😃

Ob pomoči trgovke, sem si izbrala dva izdelka, enega za nego obraza in drugega za nego telesa. Moja pričakovanja so bila visoka. Pa sta se izdelka izkazala?


KARMA KREAM
Mešanica sivke, pomaranče in pačulija je za brbončice nekaj krasnega. Krema tako noro in intezivno diši, da odišavi celoten prostor. Vonj je res nekaj posebnega, lahko bi rekla, da je kar malo eksotičen. Kožo lepo nahrani in jo naredi mehko, noge še zjutraj dišijo. Meni je krema super.

CATASTROPHE COSMETIC
Obljublja pomiritev problematične kože, globinsko čiščenje por in zdravljenje povrhnjice. Maska vsebuje borovnice, ki so vir antioksidantov, pomirjajočo kamilico in čistilno kaolinsko glino.

Glede na ime in opis izdelka, sem pričakovala skoraj čudež na obrazu. Seveda vem, da je bilo to nerealno, ampak maska je obljubljala veliko. Masko je potrebno hraniti v hladilniku in ravno ta občutek svežine mi je bil najbolj všeč. Res paše po celodnevnem pregrevanju nase dati nekaj hladnega. Me pa žal v drugih pogledih ni navdušila. Koža je bila gladka na otip, a to je tudi vse. Enostavno sem si želela in pričakovala več.




Če me pot še kdaj zanese v Lush, je kakšen izdelek, ki se ga splača kupiti?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Karma je super, je pa Dream cream še bolj hranljiva in meni osebno najboljša za zimo <3

    Maske mi niso vse všeč, je treba res dobro izbrat <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za nasvet, bom malo raziskala.😉❤️

      Izbriši

Spremljevalci