Vichy IDÉAL SOLEIL

by - 20:50:00

Ležanja na plaži je konec, še dober teden in življenje se bo vrnilo v službene tirnice. Ampak do takrat si privoščim kak skok v Jasno, izlet v hribe ali pa poležavanje brez slabe vesti, z veliko skodlico kave v roki.😉


Sem ena izmed tistih, ki jim zagorelost ne pomeni veliko. Najraje poležavam v senci in se skrivam pred močnimi sončnimi žarki. Poskušam čim bolj paziti na svojo kožo. Pri tem vedno posežem po SPF 50 in 30.

Letošnje poletje sem za obraz izbrala Vichiyevo IDÉAL SOLEIL kremo - matirajoča korektivna nega proti nepravilnostim. Ima visok zaščitni faktor, kožo matira in ne maši por. Čeprav je odišavljena, njen vonj ni močan, kar mi je všeč. Krema kot celota me ni razočarala. Uporabljala sem jo non stop!

Zakaj mi je všeč?
- Ima zaščitni faktor 30,
- nima izrazitega vonja,
- kožo RES matira,
- ni mi povzročila izbruha mozoljev (kot nekatere druge sončne kreme za obraz),
- hitro se vpije.
Zame je krema eno izmed boljših odkritij tega poletja.



Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci