VIKTOR&ROLF 🌸FLOWERBOMB🌸

by - 19:43:00


Ko sem v Kompas shopu videla, da prodajajo Viktor and Rolf parfume, sem skoraj tekla do police in najprej samo občudovala embalažo. Seveda je moje oko najprej zaznalo Bonbon. Diši neverjetno in če so ti blizu sladki vonji, ti svetujem, da ga ob priliki povonjaš in se z njim tudi odišaviš. Večkrat. Sama se tega poslužujem vedno, predem kupim parfum. Pri tem se ne menim kaj dosti za grde poglede promotork. Hej, konec koncev ne gre za drobiž in se rada prepričam, da mi je vonj resnično všeč in se na meni dolgo obdrži. 

Letos je moj vonj jeseni Flowerbomb. Ki je, kot že ime pove, v obliki bombe. Zanimiva in imenu primerna embalaža. Všeč mi je kombinacija svežine in sladkobe, ki sta ravno prav dozirani in dolgo obstojni. V paketu sta bila poleg parfuma (30 ml) še gel za tuširanje in losjon za telo. Cena je okoli 50 €.

Zgornje note
Zeleni čaj in bergamotka

Osrednje note
Vrtnica, jasmin, orhideja

Spodnje note
Mošus, pačuli

 Na wishlisti imam tudi Bonbon. Kdo ve, mogoče res pristane v moji zbirki. 

Si že preizkusila Viktor and Rolf dišave? So ti všeč?

Pozdravček,
Maya



You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci