V jesen z Avonovimi izdelki

by - 19:51:00


V Avonovem paketu, ki sem ga prejela v avgustu, so bili poleg izdelkov za nego telesa (objavo si preberi tukaj), tudi izdelki za ličenje in odstranjevanje ličil. Mogoče malce pozno, a vseeno bom s tabo delila svojo izkušnjo ...

MARK fiksirni sprej je zagotovo najboljši izdelek te objave. Res fiksira ličila in poskrbi, da so le-ta cel dan na svojem mestu. Super za vse nas mastnokožke.😃 Trenutno ga na uporabljam vsak dan, sem pa zanj zelooo hvalžena ob dnevih, ko cel dan letam po opravkih in nimam časa za popravke.😉


Črtalo za oči Golden diamond je nevpadljiv, na meni malo vleče na rumeno. Pri nanašanju potrebujem lahko roko, ker je konica zelo krhka. Luxe Shape Sensation vlažilna šminka s kolagenskim jedrom je očem zelo zanimiva, saj sama še nisem imela take. Po nanosu imam na ustnicah svež občutek. Pigmentiranost je zelo dobra in en poteg po ustnicah povsem zadošča. Odtenek Passion Plum je super in prepričana sem, da bo to jesen pogosto v uporabi.



 
Nenazadnje pa je tu še Miracle Glow čistilno olje za obraz, ki se ob stiku z vodo spremeni v mleko. Zelo dobro odstrani ličila (tudi mat šminke), le pri maskari je "no go". Vsakič znova mi draži oči in na tem predelu ga ne morem uporabljati.


Pozdravček,
Maya 

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci