H&M naravna glinena maska za obraz

by - 18:20:00

Še vedno sem navdušena nad glineno masko, za katero je zasluženo podjetje T.A. NARAVA (več si preberi tukaj), a žal mi je pošla in sem si na hitro kupila novo v trgovini H&M. Gre za naravno glineno masko z izvlečki rožmarina in čajnih listov. Maska je zapakirana v luštno roza posodico in je namenjena negi mastne kože. Pomaga očistiti kožo in odstrani odvečna olja, kar koži povrne svežino in čistočo.

Masko naneseš na predhodno očiščen in suh obraz in pustiš okoli 10 minut. Maska ima izredno močan vonj, za moj okus premočan. Ko sem imela masko na obrazu, mi je proti koncu kožo nekoliko zategovalo, vendar me ni nič peklo. Po uporabi nisem imela občutka, da je koža globinsko očiščena ali da bi maska odstranila odvečni sebum. Po moji izkušnji je nega bolj površinska in maske ne bi kupila ponovno.

Cena: 2.99 €.

Si že preizkusila H&M glinene maske?

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci