Nepogrešljiv negovalni izdelek ta hip: krema za roke

by - 08:56:00

Ne vem, kako je v tvojem kraju, a pri nas je mraz le pokazal svoje zobe in prve snežinke. Končno sem se tudi spravila do tega, da sem jakne zamenjala za bunde in plašče ... brrr! Vem, da se ponavljam, a brez kreme za roke te dni ne grem nikamor. Doma imam skoraj na vsakem vogalu eno, pa še v torbici in službi na mizi. Če rok ne mažem, mi koža prav grdo popoka, nastanejo mi hrastice in vse skupaj zelo peče in tudi izgleda ne lepo.

Po katerih najraje/največkrat posegam?
1. L'occitane: priročna (potovalna) in krasna embalaža, čudoviti vonji, nemastna struktura. Najbolj me prepričata kremi z vonjem potonike in divje vrtnice. Za hudo zimo sicer nista, ker sta za moje uboge roke premalo hranljivi. 
2. Nivea Smooth Sensation: zagotovo ena boljših negovalnih krem za roke. Sicer mastna, a se kar hitro vpije. Moje roke so z njo deležne bogate, hranljive nege. Vonj je blag in nič kaj posebnega. Nega je tista, ki prepriča.

3. Muller Aveo z naravnim čebeljim voskom: poceni krema, ki je tudi bolj mastne strukture in se dolgo časa vpija. Pri njej moram biti zelo previdna, da ne puščam mastnih madežev. Največkrat se z njo namažen, ko sedim pred televizijo in si krema lahko vzame čas za vpijanje. Nega je ok, vonj me ne prepriča.

4. Yummy: nora sem na vonj kokosa! In tale krema ima krasenj vonj. Človek bi si roke kar naprej mazal in užival v vonju. Krema se hitro vpije in naredi roke zelo mehke. Meni je noro všeč in če si tudi sama ljubiteljica kokosa, skoči na click2chic.si in si naroči svojo (na voljo imajo OGROMNO različnih vonjev).

Katero/e kreme za roke ti uporabljaš in priporočaš?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Jaz obožujem naslednje kreme za roke :

    - od Nivee, ker je super hranilna in lepo diši
    - Mixa (ker je res hranilna in mraz ne pride do živega)
    - Les Couvent des Minimes (vrtnarična) odlična res, za cel dan imaš navlažene in nahranjene roke
    - Loccitane samo kartie, ostale so mi kot voda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Les Couvent des Minimes si že nekaj časa ogledujem pa vedno oklevam. Bom preizkusila "tvojo"😀 Hvala za pomoč pri zbiri.😉❤️

      Izbriši

Spremljevalci