Fall lipsticks #1

by - 19:49:00


Zate sem pripravila izbor jesenskih odtenkov šmink. Prevladujejo različni odtenki roza, vendar tisti malenkost bolj topli in ne tako zelo živahni.

S katerimi odtenki in znamkami sem zaplesala v jesen?


KIKO Smart lipstick v odtenku Rosewood (913) je šminka, po kateri posegam najmanjkrat. Malenkost sem se uštela pri izbiri barve, ker na meni izpade pretemno. Je za redke priložnosti, ko nosim več ličil in je razpoloženje pravo.  

Boho Green makeup v odtenku Orchidee (204) je nosljiva vsak dan. Bleščice ji dajo romantičen videz. Sodi v kategotijo perly mat šmink in jo uporabljam skoraj vsak dan. 

Bell Hypoallergenic Royal GLAM v odtenku 76 je meni zelo ljuba. Dobro pigmentirana šminka, z dodano aloe vero, neguje ustnice in jih zavije v intenzivno barvo.  

Avon Luxe Shape Sensation šminka v odtenku Passion Plum, je luč sveta ugledala nekaj mesecev nazaj in je vredna tvoje pozornosti. S kolagenskim jedrom in mint občutkom na ustnicah je res nekaj posebnega. Za dober nanos je dovolj en poteg, ker je pigmentacija več kot zadovoljiva. Še ena Avonova, True Supreme, v odtenku Rose Revival, ki z odlično pigmentacijo poskrbi, da bodo tvoje ustnice to jesen očarale vsakogar.  

Clarins, v odtenku Pink berry, je sočna kot jagodičevje. Sicer bolj na strani rdeče, a še vseeno ne tiste intezivne. Poudari naravno barvo ustnic in je nosljiva za vse priložnosti.

Katere so tvoje priljubljene šminke te jeseni?

Pozdravček,
Maya 







You May Also Like

6 komentarji

  1. Vauuu, kako lepe so vse tvoje šminkice. Moja najljubša trenutno je pikeg Boho G. Še od The Balm
    Tekoča mat šminka. P. S tvoja foto zgodba je bjutiful lepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Monika.😍 Od The Balm pa nisem preizkusila še nobene.😉

      Izbriši
  2. Ooo sami lepi odtenki <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana.❤️ Meni so taki najbolj pisani na kožo.😉

      Izbriši
  3. Wau, čudoviti jesenski odtenki! ❤ Moje trenutno najljubše so Avonove mat tekoče šminke Mark Liquid Lip Lacquer. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.❤️ Tudi meni so všeč, posebno odtenka Head turner in Readhead.😃

      Izbriši

Spremljevalci