TOP 5 meseca julija

by - 07:35:00

Na zadnji julijski dan s tabo delim top 5 izdelkov tega meseca. Hkrati se veselim tudi avgusta, ker bom končno tudi sama deležna dopusta oziroma morja, ker na dopustu sem že nekaj časa.😉


Bell Hypoallergenic mat tekoča podlaga in fiksirni puder sta izdelka, ki bi ju v tej vročini pogrešala. Podlaga me je res navdušila. Prekrije nepravilnosti, a hkrati deluje naravno in sveže. V kombinaciji s fiksirnim pudrom, sem se cel dan lahko potepala po vročem soncu in izgledala sveže. Vseeno pa sem poleti najraje brez ličil.

Mia Höytö LUMOUS serum poskrbi, da je moja koža deležna vlage, ki jo ta trenutek tako zelo potrebuje. Majhna količina zadošča za celoten obraz. Odličen je tudi v kombinaciji z ličili. V ta serum sem se preprosto zaljubila! Koža je izdatno navlažena, gladka, mehka, prijetna na otip in brez suhih predelov okoli nosu. Res odlična zadeva.


Baleina voda s kokosom je odlična poletna osvežitev, ko so morje, reka in jezero predaleč. Vonj ni preveč intenziven in hitro zbledi, ampak ob stiku s kožo res lepo pride do izraza. Pa še tako zelo poceni je. Če imam le malo večjo trobico, gre povsod z mano. Nad vodico sem navdušila tudi mami in prijateljico, očitno je res super zadeva.😉

MuLondon konopljina vlažilna krema je poskrbela, da je moj hrbet lepši in končno pripravljen na malo bolj odprte obleke in majice. Odlično se je izkazala v boju proti mozoljčkom in porabila sem cel lonček, čeprav sem na začetku mislila, da ga bom imela precej dlje časa. Izredno bogata krema, za katero sem zelo hvaležna, da sem jo lahko preizkusila. MuLondon znamko ti toplo priporočam. Na voljo je ogromno različnh krem, sama pa bom preizkusila še sivkino. Reeees me zanima, kako bom z njo zadovoljna in ali bo učinkovita.


Še naprej uživaj v poletju!

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

6 komentarji

  1. Lumus je res fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo odlični izdelki :) <3

    Tale kokosova vodica je top!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vodica je taka osvežilna, ravno pravšnja za to vročino.😉❤️

      Izbriši
  3. Gledam ta LUMOUS serum že po drugih blogih in moram ga nabavit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da ti ne no žal. Meni zelo odgovarja.

      Izbriši

Spremljevalci