Na testu: CATRICE korektor in primer

by - 18:29:00

Dva izdelka, oba cenovno ugodna in na voljo v vseh drogerijah. Na voljo že dolgo in veliko punc ju hvali.

Zvezdi današnje objave sta Catrice Liquid Camouflage korektor in Prime and fine primer


O korektorju sem prebrala toliko pohval, da mi radovednost ni dala miru in sem ga kupila in preizkusila tudi sama. Imam ga v odtenku 010 in mi super prekrije podočnjake. Nad tem sem bila prijetno presenečena. Tudi pri prekrivanju pomanjkljivosti se je izkazal. Sedaj razumem navdušenje okoli njega.



Primer Prime and fine naj bi matiral kožo in navidezno zmanjšal pore, kar do neke mere doseže. Pore res malenkost zmanjša oziroma jih naredi manj opazne, pri mat efektu pa sem pričakovala več. Učinek ni dolgotrajen in zelo hitro se začnem svetiti.



Od obeh izdelkov sem ogromno pričakovala, a primer me je malo razočaral. Korektor ni slab, za nizko ceno dobiš dober izdelek in bi ga kupila ponovno, primerja žal ne.


Kako se tebi dopadeta izdelka?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci