Rimmel London: Lasting Finish by Kate Moss šminka in London Extra 3D Lash maskara

by - 09:17:00

Ko so v DM-u začeli prodajati ličila znamke Rimmel London, sem si takoj privoščila manjši nakup. Poskušam se držati nazaj in ne brezglavo kupovati kozmetike. Za pokušino sem si privoščila maskaro (ki sem jo tako ali tako potrebovala) in šminko.
London Extra 3D Lash Mascara
Vedno kupim maskaro, ki obljublja podaljšanje in volumen. Pri tem mi je dokaj vseeno ali je to najnovejša ali že stara izdaja maskare. Bolj pomemben mi je rezultat. Pri maskari so mi bolj ljube klasične krtačke in redko posežem po sodobnejših oblikah. Pri tej je krtačka "navadna" in je enostavna za nanašanje. Poudari volumen, pri dolžini pa bi si želela še več. Maskara sicer trepalnic ne zlepi in jih lepo loči. Z njo sem zadovoljna, ni pa nek presežek maskare.
Lasting Finish Matte šminka
Šminka iz kolekcije manekenke Kate Moss mi je top. Imam jo v odtenku 105 (Mauve Rose), ki je meni enkraten. Ustnice so že po enem nanosu dovolj prekrite in tudi navlažene, ker vsebuje ricinovo olje. Čeprav naj bi bila šminka mat, je bolj semi-mat. Kosila in poljubljanja ne zdrži, drugače pa nimam pripomb. :-)

Katere Rimmel London izdelke uporabljaš, priporočaš?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci