Za lepši dan

by - 14:05:00

Včasih se zgodi, da mi stvari, ki si jih kupim še dolgo rišejo nasmeh na obraz. In tile mi ga bodo zagotovo še dolgo.:)
1. AVELININA TOALETKA
Zagotovo eden najboljših nakupov zadnjega časa. Čeprav nakup toaletke ni nekaj "vav", mi je ta pri srcu predvsem zaradi osebe, ki stoji za njo. Cenim ljudi, ki znajo svoj talent vnovčiti in ga deliti z nami. Avelinina toaletka je krasna in v njej vidim sebe, ker me je Ana z upoštevanjem mojih želja v nulo zadela. Če še nisi slišala zanjo, obišči njeno fb stran (tukaj) ali instagram profil (@avelinaturk) in preveri kaj vse zmore ta čudovita mlada punca. :-)
2. BOO PACK
Imam kar precej torbic, večinoma so bolj velike, ker imam navado, da s sabo tovorim preveč stvari. Ko sem na tkswat.com videla roza bucket torbico, sem se vanjo zaljubila in jo še isti dan naročila. Namerno sem kupila manjšo torbico, da vanjo lahko spravim le najnujnejše stvari. Majhna, rozasta, skratka narejena po mojem okusu. Zanjo sem odštela 28 € (trenutno je v akciji zato pohiti!).

Da za znamko BOO pack stojita dve mladi Slovenki je še dodaten razlog, da sem si torbico naročila. Naročiš jo lahko tukaj.
3. ČEVLJI S POLNO PETO
Polg japank in balerink, obožujem čevlje s polno peto. Tile so moj edini nakup na razprodajah in sem zanje odštela le 16 €.  Pisani, živahni, udobni, čudoviti.


Kateri so tvoji kosi, ki pobožajo dušo? :-)

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci