Nega las s Precious Argan izdelki

by - 15:27:00

Verjetno je ni ženske, ki ne bi sanjala o lepih in negovanih laseh. Sama sanjam še o doooooolgih, a moji žal rastejo zelo počasi. Poleg tega sem jih v preteklosti močno poškodovala z nenehnim likanjem. Nikoli niso bili povsem ravni, poleg tega so že ob najmanjši vlagi štrleli na vse strani. Danes jih ne likam več in tudi nisem več obsedena z ravnimi lasmi. Zdaj imam raje rahlo skodrane.
Da so se moji lasje tako opomogli, štejem zasluge tudi šamponu in maski, ki ju uporabljam. Trenutno sem totalno nora na Precious argan šampon in masko za barvane lase, ki sem ju kupila na click2chick.si. Za 500 ml šampon sem odštela 4.40 €, za 250 ml masko prav tako. Cena mi je več kot ugodna in oba izdelka sta za moje lase naredila ogromno. Končno so negovani, zdravi, sijoči in kar ne morem verjeti, da imam res toliko las. Čeprav imam mastno lasišče, mi izdelka nič bolj ne zmastita las kot šamponi, ki sem jih uporabljala prej.
Kaj obljubljata izdelka?  
Precious Argan šampon za barvane lase poskrbi, da so le-ti očiščeni in hkrati ščiti barvo las pred bledenjem. Dragoceno naravno arganovo olje v kombinaciji z izjemnimi vlažilci omogoča lasem, da ponovno zasijejo in postanejo bolj elastični in obnovljeni. Je brez parabenov, sproščevalcev formaldehida in alkoholov.

Precious Argan maska za barvane lase je odlična za lase, ki so zaradi barvanja postali oslabljeni in so izgubili sijaj. Z učinkovitim kompleksom dragocenega naravnega arganovega olja, izbranimi vlažilci in vitaminom E povrne lasem lesk, izbojša strukturo in poživi barvo las. Prav tako ne vsebuje parabenov, sproščevalcev formaldehida in alkoholov.

Dragoceno arganovo olje iz Maroka predstavlja zlati eliksir lepote, mladosti in sijaja. Linija Precious Argan je odišavljena z mističnim maroškim parfumom, ki obda lase v zapeljiv orientalski vonj.
Da je rezultat še boljši, nego dopolnim z GLISS million gloss regeneratorjem, ki omogoča lažje razčesavanje in lasem doda lesk. Za konice poskrbi Pantene obnovitveno olje z vitaminom E.

Pozdravček,
Maya 

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci