Bôcassy Paris: Creme de Jour Legere

by - 19:51:00

Za znamko Bôcassy Paris sem že slišala, a ji nikoli nisem namenila pretirane pozornosti. Do sedaj.  Prijazno uredništvo revije Grazia mi je poslalo v test lahko dnevno kremo omenjene znamke.

Podjetje je bilo ustanovljeno s ciljem nuditi kvaliteto in nego. Združujejo ekologijo in dobrodelnost, združujejo zavest o sestavinah in tistem, kar je najboljše za naše telo in planet. Njihov namen je ponuditi luksuzne proizvode, dostopne vsakomur.

"It started as an idea. Bôcassy ..."

Njihov pristop do nege kože je pristop skozi oči sanjača, zaljubljenca. Prišla je kot ideja ponuditi nekaj, kar je boljše in pametnejše. Ustvariti luksuzno nego kože od znotraj in navzven, zavzemati se za kvaliteto, ki dela za ljudi in ekologijo. Konstantno težiti k neznanemu in neodkritemu. 

VLAŽILNA IN UČVRŠČEVALNA DNEVNA KREMA (normalna/mešana koža)
Kaj obljublja?
Lahka krema na zeliščni osnovi neguje in bogati kožo. Zaradi olivnega olja in zelenega čaja ima močan vlažilni učinek. Hitro se vpije in matira kožo. Pomaga povečati čvrstost in elastičnost kože. Koža je na pogled bolj sveža in mladostnejša. 

Uporabljena so samo olja naravnega izvora, brez dodanih barvil ali silikonskih olj. Ne vsebuje parabenov in je dermatološko testirana.
Moji prvi vtisi
Kreme ne uporabljam dovolj dolgo, da bi lahko z gotovostjo pisala o vseh njenih učinkih, zato bom le strnila svoje prve vtise o njej.

Ima  lahko strukturo (čeprav sem na začetku mislila, da bo za mojo kožo premastna). Res se hitro vpije in matira kožo (kar je meni zelo pomembno!). Primerna je tudi kot podlaga ličilom, v mojem primeru sem ličila sicer (kot vedno) fiksirala še z matirnim pudrom v prahu, da res preprečim prehitro svetenje. Ko jo nosim samostojno (brez kančka ličil) je koža skozi cel dan matirana. Na otip ni mastna in se ne sveti. Edini minus ji dam zaradi vonja, ki sicer ni tako zelo izrazit, a meni ni preveč všečen (na srečo hitro zbledi).

V hladnejših dneh se moja koža hitro izsuši in pojavijo se "luske", ki pod ličili še bolj pridejo do izraza. Pri tej kremi tega še nisem doživela. Koža je navlažena, a še vedno matirana. Kot vlažilna krema obeta. Ali res kožo tudi učvrsti, javim, ko jo bom uporabljala dlje časa. Krema mi je do sedaj zelo všeč in jo priporočam.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci