Šminka ali lipgloss?

by - 06:22:00

Če bi me vprašali pol leta nazaj, bi bil moj odgovor lipgloss. Danes je moj odgovor šminka! Razlog? Praktičnost uporabe, pestra izbira barv, oblik in struktur, dostopnost, obstojnost in še bi lahko naštevala. Še vedno imam nekaj lipglossov, ki jih bom porabila do konca, a zdaj kupujem le še šminke. 
Ponudbe je danes ogromno in cenovni razpon je velik. In ni vedno dražje boljše. Tudi najbolj zahtevna ženska najde nekaj zase. Sama imam raje bolj umirjene barve, po rdeči redko posežem.🙂 Znamke, ki sem jim zvesta, so me prepričale in jih priporočam so Bell hypoallergenic, Collistar, Kiko in Chanel. Želim pa si preizkusiti Avonove, ker sem prebrala ogromno dobrih mnenj, YSL je moja velika želja in seveda MAC. Če in ko jih sprobam, bom videla ali so me le oči ali pa bom nad njimi navdušena.

Kateri šminki si ti najbolj zvesta?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Super fotke in lepa zbirka! :) <3

    Jaz imam trenutno rajši šminke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Katja.❤️ Tudi meni so šminke trenutno bolj pri srcu.☺️

      Izbriši

Spremljevalci