Ko se elastika za lase spremeni v umetnino ...

by - 10:01:00

Kot dolgolaska imam vedno pri sebi (ali vsaj v bližini) elastiko za lase. Pogosto nosim spete lase in sem si zaželela elastiko, ki bi bila nekaj posebnega in bi izstopala. Na instagramu sem pod imenom @pastelpink_bowtique zasledila prekrasne špangice v obliki pentljice. Seveda sem si zaželela ravno tako popestritev v mojih laseh.
Kontaktirala sem Jasmino, ji povedala svoje želje in čakala na pošiljo. Ko bi vedele kakšen nasmeh na obrazu sem imela, ko si bile pri meni. Da je pošiljka prispela ekspresno hitro, je še razlog več, da sem nad Pastel pink navdušena.
Izbrala sem si tri barvne kombinacije: bež-zlato, roza-srebrno in črno-srebrno.
Pentljice so zelo natančno in ročno izdelane in sama si lahko izbereš povsem svoje barvne kombinacije pentljic in barvo elastike. Kot svetlolaska sem izbrala bež elastiko, da je vsa pozornost usmerjena v pentljico. Nosiš jo lahko tudi kot zapestnico.
Poleg elastik, si pri Pastel pink lahko naročiš špangice, broške ... Ker se bliža čas obdarovanja, bom sigurno še kaj naročila.😉

So ti všeč?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

1 komentarji

Spremljevalci