Bitka primerjev

by - 19:48:00

Primer je izdelek, ki lahko močno pripomore k boljšemu izgledu podlage na obrazu. A najti pravega je kar zahtevna misija. Katere uporabljam in kako so mi všeč?


REVLON PHOTOREADY PERFECTING PRIMER je krasen, če želiš zmanjšati videz por. Na koži ustvari žametno plast in koža je na dotik mehka in pore RES manj opazne. Všeč mi je, ker kožo zgladi in jo naredi lepšo. Zelo rada ga nosim samostojno, ker mi ob dnevih, ko se mi ne ljubi lišpati, pomaga, da je moja koža brez podlage videti izboljšana. Malenkost me znoti umeten vonj, ki pa ob nanosu povsem zbledi. Doziranje s pumpico se mi zelo dopade, me pa zmoti steklena embalaža, upam, da je ne razbijem.😃
Ocena: 9/10

CATRICE PRIME AND FINE PORE REFINING AND ANTI SHINE PRIMER je izdelek za katerega sem slišala veliko pohval. Res je, ni slab, a vseeno pogrešam daljši "anti shine" efekt. V mojem primeru se (pre)hitro začnem svetiti. Mi je pa všeč občutek, ki ga pusti na koži, mehka in gladka. Je eden izmed ugodnejših. Nima posebno izrazitega vonja, kar mi je všeč. Vsekakor zelo ugoden za vsak žep.
Ocena: 7/10

SLEEK CONTROL SHINE&PRIME je ta trenutek moj najljubši primer. Odlično matira kožo in na koži pusti izredno gladek in žameten občutek. Ujame se z vsako (mojo) podlago in obraz se dejansko ne sveti skoraj do večera. Je mousse teksture in nima posebnega vonja. Moti me le, ker ga je v tubi zelo malo, premalo za moj okus.😕 Na srečo že majhna količina zadošča za celoten obraz.
Ocena: 10/10
 



Katerega se še splača preizkusiti?

Pozdravček,
Maja

You May Also Like

4 komentarji

  1. Super objava, najbolj me mika tale od Revlona. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revlonov primer je meni zelo všeč. Sporoči, če ga sprobaš.😉

      Izbriši
  2. Super objava, tudi mene od Revlona najbolj prepriča!

    Čeprav sem dosti lena za uporabo primerjev, jih dam rekdo gor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!❤️ Jaz ga pa kar redno uporabljam.😉Revlonov je dober ja.🙂

      Izbriši

Spremljevalci