Collistar PERFECT NUDE SERUM FOUNDATION

by - 18:12:00


Na kratko o podlagi 

Tekoči puder in serum v enem z zaščitnim faktorjem 15. Idealna podlaga za pomladne dni, ko sonce še ni tako zelo močno. Lahka tekstura izravnava in osvetljuje polt, neguje kožo in zagotavlja super prekrivnost. Vsebuje hialuronsko kislino, vitamin E in UV filter. Podlaga je namenjena vsem tipom kože.

Kako se mi dopade?

Zelo všeč mi je nanašanje s pomočjo kapalke, ker s pudrom tako težko pretiravaš. Sama podlaga je zelo, zelo tekoča. Na začetku me je to nekoliko motilo, ker sem vajena bolj gostih tekstur, a sem se s časom navadila tudi na to. Podlaga se veliko lepše in lažje nanaša s čopičem (uporabila sem Real Techniques čopič), najlepši finiš pa sem dosegla z uporabo Sleekovega Control & Shine primerja, ki RES noro dobro matira kožo. Pri uporabi Revlonovega Photoready in Catrice Prime and fine primerja sem se zelo hitro začela svetiti.

Kar me je pri podlagi najbolj prepričalo je to, da je izgled res naraven in prekrivnost zelo dobra. Vsekakor jo priporočam za suho kožo. Pri moji mešani/mastni koži je nujna uporaba matirnega pudra in seveda dobrega primerja.



Čeprav ni mat podlaga, jo obožujem zaradi:
- odtenka (1 Ivory), ki se lepo zlije z mojo kožo,
- super prekrivnosti,
- lahkotnosti na obrazu.

Idealna je za pomlad, za poletje pri mojem tipu kože verjetno ne bo prišla v poštev.


Za podlago sem odštela 30 € (Kompas Shop).

Si jo že preizkusila?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

Spremljevalci