Chanel I💜U

by - 20:06:00

Sem in tja me zanese in kupim kozmetiko višjega cenovnega razreda. Oziroma bolje rečeno, si provoščim Chanel in to ponavadi predelujem kakšno urco ali dve, ker dejstvo je, da izdelki niso poceni. Lahko bi si poiskala cenejšo alternativo, ampak ne, zase z veseljem zapravim kak evro več.😃


Korektor je že moj drugi in po vsej verjetnosti ne zadnji. Enostavno se zelo dobro obnaša na moji koži. Super prekrije pomanjkljivosti in niti malo se mi ne vseda v gubice. Odtenek 10 (beige clair) je pa tako ali tako narejen nalašč zame.😉 Lahko bi v nedogled pisala hvalospeve, ampak dovolj je, če napišem, da je korektor odličen.

Le rouge crayon de couleur je novejši izdelek, ki je na voljo v 11-ih barvah (pri nas sicer vseh nisem zasledila). Mene je najbolj navdušil odtenek 3 rose clair, ker ga res lahko nosim povsod. Ne glede na to, da imam doma kar nekaj podobnih odtenkov, sem se odločila za nakup, ker šminke v svinčku pa še nimam.😉 Zelo natančno se nanaša in čeprav ne zdrži cel dan, me je usvojil. Pa še šiliti ga ni potrebno!😃

Lipgloss ali bolje rečeno Coco gloss je bil ob nakupu darilo in sama ga ne bi kupila, ker sem enostavno "prešaltala" na šminke. Roko na srce, za glos tudi ne bi odštela toliko denarja. Je prosojen z roza pridihom. Občasno ga uporabim čez šminko, da dodam "glittery efekt".




Kako so ti všeč izdelki? Si kakšnega že preizkusila?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Očitno bo potrebno tale korektor probati :)

    Imam le njihove šminke <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Korektor je men super. Šminke so pa itak top.❤️

      Izbriši

Spremljevalci