Zapravljanje v Atriu

by - 08:36:00

Ko med počitnicami dežuje, je izlet v bližnji Beljak in trgovski center Atrio zelo dobrodošel. Vse kar moram predhodno postoriti je to, da fanta prepričam v čakanje na klopci. Kakšna sreča, da je danes wi-fi povsod!😀


Najbolj sem se veselila obiska Kika, a sem na koncu iz trgovinice prišla precej poklapana. Ponavadi v Kiku preživim precej časa in domov ne odidem brez treh lakov za nohte in vsaj ene šminke. Tokrat ne. Laki me niso prepričali, šminke tudi ne. Veselila sem se nove poletne kolekcije, a zase nisem našla nič. Previsoka pričakovanja? Mogoče. V moji vrečki so se znašli tile izdelki: aceton v svinčniku (oziroma nail polish corrector pen😀), balzam za ustnice in krtačka za čiščenje obraza. Upam, da to ni bil nakup na silo, ker praznik rok pa že ne grem iz Kika.😂


V Müllerju sem nakupila polno drobnarij. Najbolj vesela sem bila kreme za roke Le couvent de minimes (vrtnaričina krema), ker so moje roke nenormalno suhe za ta letni čas. Izbrala sem si tudi Sleekov primer Control Shine & Prime


Najboljše seveda za konec. V Marionnaud Paris drogerijo nisem imela namena iti. Ker pa sem v izložbi zagledala velik MAC napis, je bil obisk obvezen! Moj je kar zavijal z očmi. Kaj pa on ve o šminkah? Toliko kot jaz o kolesarski opremi.😂😂 Končno sem prišla do dolgo željene šminke, za katero upam, da me ne razočara. Izbrala sem si odtenek speak louder. Da bo moj makeup bolj obstojen, sem si privoščila še fiksirni sprej. Nekatere youtuberke ga zelo hvalijo. Da vidim, če je res tako zelo dober.


Domov sem odšla z velikim nasmehom na obrazu, kot tudi moj fant, ker nisem samo gledala (baje to lahko počnem na internetu), ampak sem tudi nekaj kupila.😉

Pozdravček,
Maja

You May Also Like

4 komentarji

  1. Tale krema za roke je meni svetovna, tok diši + res je hranljiva <3

    Super je res!

    Kar se tiče Kikota, tudi jaz včasih nič ne najdem - včasih pa ravno obratno. Danes bo na mojem blogu objava Kiko nakupa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema je res super. Pri Kiku imam včasih "smolo" in bi vse imela, spet drugič mi ni nič všeč.😃 Se veselim objave, da vidim kaj si kupila.😉

      Izbriši
  2. Živjo! Kaj se splača v tem centru obiskati in kaj kupiti? Ali znajo mogoče v trgovinah tudi slovensko? Nemščine namreč ne znam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Mülerju je prodajalka govorila slovensko, v ostalih trgovinah sem se vse zmenila v angleščini. Splača se že zaradi ponudbe, ki je večja kot pri nas. Je polno trgovinic in zagotovo se za vsakega kaj najde. Največkrat sem tam kupovala kozmetiko.

      Izbriši

Spremljevalci