Kosilo v družbii Bell Hypoallergenic kozmetike in Tjaše Kokalj Jerala

by - 10:02:00

Verjetno si na facebooku ali instagramu Bell kozmetike zasledila nagradno igro "Kosilo s Tjašo Kokalj Jerala". Pogoj za sodelovanje je bil, da si objavila sliko z vsaj enim Bell izdelkom. Ker imam sama kar nekaj njihovih izdelkov, sem se odločila za sodelovanje. Uporabila sem Royal mat šminko. Seveda si nisem upala pomisliti, da bi mi nagrado uspelo usvojiti. In mi jo je! Ob tem me je zajel val navdušenja, veselja, sreče ... Poleg mene je bila srečna nagrajenka tudi Nadja (na instagramu ji lahko slediš pod imenom @joyofbeautybynadja).
Štiri punce smo preživele čudovito kosilo v restavraciji Soba 102, kjer sem bila prvič. Kot se spodobi, smo naprej nazdravile in začele prijetno druženje ob dobri hrani. Glede na to, da smo se kosila udeležile same super punce, je bilo vreme kot naročeno, deževno. :-D Kot bi mignil sta minili dve uri polni smeha in zabave. Vse skupaj je bilo zelo prijetno in sproščeno. Tjaša je res super in preprosta punca.
Poleg kosila je bil del nagrade paket Bell ličil po Tjašinem izboru. Vseboval je BB kremo (ki jo uporabljam že dlje časa in je super!), vedno bolj popularni in z vseh strani pohvaljeni highliter/osvetljevalec (jeeej!!), kremna šminka v nežnem odtenku 01 in lak za nohte v marelični barvi. Hvala Tjaša za super izbor. :-)
Hvala tudi ekipi Bell hypoallergenic kozmetike za super nagrado, kosilo, klepet, družbo ...

Če še nisi preizkusila Bell kozmetike, ti jo toplo priporočam. Je hipoalergena, ni testirana na živalih, cenovno ugodna, kvalitetna in še bi lahko naštevala. Mene niti en izdelek še ni razočaral in verjamem, da vsaka najde izdelek, ki jo bo top.

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci