CLAY RITUAL

by - 07:39:00

Verjamem, da si že slišala, da je glina še kako uporaben izdelek. Že kar nekaj časa so v moji rutini prisotni CLAY RITUAL izdelki, ki so proizvod trdega dela in ljubezni do gline. Če želiš izvedeti vse in še več o glini, klikni na glina.si. Danes ti bom predstavila tri izdelke. Vsak je po svoje zanimiv in vreden nakupa. 


DETOX TELESA IN KOŽE 3v1 naravno očisti kožo in telo. Močne in balzamične note rožmarina, brina in grenivke, lahko uporabiš kot kopel, piling ali masko za stopala. Da ti je zadeva olajšana, imaš priloženo žličko in navodila, kako si izbrano nego pripraviš. Ker nimam kadi, si kopeli žal ne morem pripraviti. Zato nič manj ne uživam v pilingu. Na prvi dotik je mešanica v vrečki zaradi dodanega kokosovega olja trda, a ko jo pregneteš, se lepo zmehča. Mene kupi že sam vonj, svežina, ki jo doda grenivka je omamna! Da o mehki koži ne govorim. Všeč mi je občutek, ki ga pusti piling na koži. Zdi se, kot bi na koži ostala tanka zaščitna plast kokosovega olja, ki je na otip zelo prijetna in mehka. 

Uporaba pilinga pod tušem je zelo enostavna. Predhodno ga malo ogreješ med dlanmi in naneseš na željene predele. Piling je zelo "drobljiv" in na začetku sem ga zaradi neprevidnosti porabila čisto preveč. Ne pravijo zastonj, da vaja dela mojstra.😂



MINERALNA ČISTILNA GLINENA MASKA je za mojo kožo pravi balzam! Po njeni uporabi imam vedno občutek, da je popila ves odvečen sebum in je koža na otip suha, a ne zategnjena. Po maski se obvezno pocarkljam s Flow oljem, da kožo dobro nahranim. Ne gre zanemariti dejstva, da je posodica napolnjena do vrha, previdnost pri odpiranju ni odveč. 

 

DEODORANTNA KREMA je edini izdelek v katerega nisem bila popolnoma prepričana. Ker sem do sedaj vedno uporabljala roll-on deodorante, mi nanašanje s prsti ni bilo najbolj všeč. Človek se res vsega navadi.😉 Ker krema ne vsebuje škodljivih in umetnih snovi, je zelo prijazna do kože. Lahko jo naneseš takoj po britju in te ne bo nič peklo (vsaj mene ni). Vsebuje čisto sivo glino, naravna eterična olja limonske trave in evkaliptusa ter naravno karitejevo maslo. Na prvi dotik je krema malce trda in jo moraš med prsti ogreti, da se lažje nanese. Priznati moram, da sem se cel dan počutila sveže in deodorant zagotovo kupim ponovno. Pa še tako noro diši.




Ne bi si mislila, da je glina tako vsestranska in učinkovita dobrina narave. V prihodnje zagotovo posežem po mazilu proti celulitu. Vse omenjene izdelke si lahko ogledaš in kupiš na licila.si

Si že preizkusila Clay Ritual izdelke? Kakšna je tvoja izkušnja?

Pozdravček,
Maja







You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci