FLOW kozmetika: nega obraza in telesa

by - 06:37:00

Flow kozmetika mi je zelo pri srcu. Do sedaj sta me najbolj prepričala serum borovnice in šipka ter maska za obraz barjanska robida in mint. Svoji zbirki sem že nekaj časa nazaj dodala čistilni balzam za obraz in piling za telo.

PILING HIMALAJSKE SOLI KOKOS-LIMONA je eden izmed izdelkov, ki te omami že takoj, ko ga odpreš. Bogat je z minerali in obogaten z eteričnimi olji kokosa in limonine lupine (mene vonj spomni na peko potice😄). Prevladuje vonj po limoni, ki je izredno svež. Kokosa niti ne zaznam toliko. Piling mi kožo naredi zelo mehko in RES noro diši! Bi ga kar pojedla.😂



ČISTILNI BALZAM ZA OBRAZ BOROVNICA je izdelek, za katerega mi je zelo žal, da sem ga že porabila. Po njem sem vedno imela občutek, da je koža zadihala, ker se je znebila vse umazanije. Ko sem pričela z uporabo ščetke za obraz je bil rezultat toliko boljši, ker sem balzam res dobro vmasirala v kožo. Pri večernem čiščenju si vedno vzamem več časa, ker se mi nikamor ne mudi. Zato sem balzam pustila na koži vsaj pet minut, da je res prodrl globoko v kožo. Verjemi, na koži se zelo pozna.

Čeprav sem na začetku po čelu dobila nekaj manjših mozoljčkov, se ti po nekaj uporabah niso več pojavljali. Ker vsebuje ogromno olj (jojobino, kokosovo, mandljevo, ricinusovo ...) je tekstura pričakovano oljnata. Izdelek je namenjen vsem tipom kože in moja mastna ga je bila zelo vesela. Flow filozofija "Malo je potrebno za velik učinek" še kako drži.

SERUM ZA OBRAZ PROTI STARANJU (mešana in mastna koža) je drugi izdelek, ki je odslužil svojemu namenu.😉 Vsak večer sem zelo majhno količino seruma vmasirala v kožo. Na jesen ga sigurno spet kupim.



Vsekakor se ti splača odklikati na kozmetix.si, ker so določeni Flow izdelki tudi znižani.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

Spremljevalci