Kaj moramo storiti v svojem življenju

by - 20:26:00

 
Povod za to objavo je članek, na katerega sem naletela na facebooku. Naslov je tisti, zaradi katerega so me zasrbeli prsti. V večini primerov ob takih člankih zavijam z očmi. Ko mi nekdo narekuje kaj moram nujno storiti/doživeti v svojem življenju, ker drugače ne bom izpopoljnjena, srečna itd., imam občutek, da nekdo ve več o meni kot jaz sama.

To ni objava, v kateri ti svetujem kaj moraš TI početi, da boš srečna in zadovoljna s svojim življenjem. Kajti le TI sama veš, kaj te osrečuje in izpopolnjuje. To so načela, ki se jih JAZ držim, vsak dan.

1. Imam se rada.
2. Spoštujem svoje telo in ga sprejemam kot je. Pika. Brez najmanjšega odstopanja.
3. Sem srečna. Konec koncev imam vse in še več.
4. Sem hvaležna. Za vse in vsakogar. Življenje ni samoumevno.
5. Ponosma sem nase in svoje dosežke.

Hvala, ker si vzameš čas za branje mojih objav. Hvala, ker z mano deliš svoje mnenje.

Pozdravček,
Maya



You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci