The Ordinary - preprosti in učinkoviti izdelki

by - 23:13:00


The Ordinary - znamka o kateri se zadnje mesece ogromno govori. Trgovine, ki prodajajo njihove izdelke, pa rastejo kot gobe po dežju. Ali se mi to le dozdeva?

Znamka me na prvo žogo prepriča s svojo minimalistično embalažo in dostopnimi cenami.

Za nakup izdelkov sem se v veliki meri odločila zaradi Ane (Mad about red blog), ki je v svojem videu na zelo preprost način predstavila izdelke, ki jih uporablja v svoji večerni rutini. Ker je Ana polna znanja in koristnih nasvetov, sem si rekla, da to pa res nujno potrebujem.😉

Kaj sem kupila in kako sem z izdelki zadovoljna?

Niacinamide
Namenjen mastni, aknasti in koži z razširjenimi porami. Idealen za moj tip kože. Uporabljam ga le zvečer. Po treh mesecih uporabe so moje pore manj zamašene, bojl čiste, optično zmanjšane in koža se manj masti. Resnično deluje in najbolj mi je všeč učinek "zradiranih" por.

Cena: 7.10€ (beautyology.si), 8.00 € (superskin.si) in 5.90 € (deciem.com).

Caffeine Solution
Izdelek za nego okoli oči naj bi zmanjšal temne kolobarje in zabuhlost. Pri nanosu mi kožo močno zateguje/vleče in brez dodatnega nanosa kreme za okoli oči ga ne bi mogla uporabljati. Izdelek me ni ravno navdušil. Ne zdi se mi, da bi se na moji koži njegov učinek kaj dosti poznal.

Cena: 8.50 € (superskin.si) in 6.70 € (deciem.com)
Hialuronska kislina
Vlažilna formula s 100 % vegansko formulo, ki je primerna za vse tipe kože. Njena naloga je zadrževanje vlage v zgornjih plasteh kože, glajenje drobnih linij, popravila naj bi tudi poškodbe sonca. 

Uporabljam jo zvečer, pred nanosom Flow šipkovega olja. Čudežni izdelek, ki skrbi, da je moja koža veliko bolj navlažena, brez suhih lusk in tudi manj mastna. Koža izgleda vidno lepše, sijoče in bolj zdravo. Porabila sem že dve steklenički.

Cena: 7.70 € (beautyology.si), 8.50 € (superskin.si) in 6.80 € (deciem.com)

Natural Moisturizing Factors + HA
Vlažilna krema s preprostimi sestavinami, ki zagotavlja boljšo navlaženost zgornjih plasti kože. V toplejših mesecih sem jo uporabljala zvečer, sedaj je bolj primerna za zjutraj. Brez težav jo uporabiš kot podlago ličilom, ker se dobro vpije in na koži ne deluje pretežka.

Cena: 7.70 € (beautyology.si), 8.00€ (superskin.si) in 5.80 € (deciem.com)

High-Adherence Silicone primer
Vsebuje silikone, ki kožo matirajo, vlažijo in jo naredijo gladko. Primer, ki ga nekateri opevajo kot najboljšega, po drugi strani pa mnogim sploh ni všeč. Kako se je odrezal pri meni?

Odličen je kot samostojni izdelek, ki ob dnevih brez podlage polepša videz kože in zmanjša opaznost por. Pore so tudi manj izrazite po nanosu podlage, a ne vsake. Z Bell HypoAllergenic podlagami sta krasen par, pri Collistarjevi, Serum foundation, nastopijo težave. Nikakor se ne ujameta in podlaga na obrazu deluje težko, neenakomerno, skratka grdo.

Pri tem izdelku imam mešane občutke. Sigurno primerja ne bi poimenovala kot revolucionarni izdelek.

Cena: 5.60 € (beautyology.si), 6.00 € (superskin.si) in 4.90 € (deciem.com)

Izdelki, ki bi/sem jih kupila ponovno: hialuronska kislina, niacinamide in krema za obraz.

O The Ordinary izdelkih sta pisali tudi ...

Mad about red blog 
Mademoiselle Eva 

Izdelke sem naročila na deciem.com, ker so zaloge veliko boljše, nad 25 € pa je poštnina brezplačna. Naročilo sem vedno prejela prej kot v petih dneh.

Pozdravček,
Maya











You May Also Like

4 komentarji

  1. O Ordinary izdelkih sem slišala in prebrala že ogromno, večinoma same pohvale. ❤ Mislim, da bo Božiček dobil kar dolg seznam želja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hitro mu piši, da dopolni seznam.🙈🎅🏻🎄🎁

      Izbriši
  2. Maja, super objava. Jaz sem si kupila Caffeine Solution, ampak še nisem utegnila stestirati. Niacinamide pa se bere odlično, mogoče pa kupim še tega. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vanja.😍 Meni Caffeine Solution ni naredil kaj dosti. Niancianide mi je pa odličen.😉

      Izbriši

Spremljevalci