Top izdelki meseca julija

by - 08:59:00

Čeprav je mesec julij poletni mesec, nam jo je kar nekajkrat pošteno vremensko zagodil. Na srečo imamo pred sabo še en poletni mesec, ki naj traja in traja ... :-) 

Na kratko o mesečnih favoritih ...
KREMA ZA SONČENJE
Moja koža je zelo svetla in občutljiva, zato mi v vročih dnevih ni živeti brez dobre kreme za sončenje. Predvsem sem pozorna, da svoj obraz namažem s kvalitetno kremo z visokim faktorjem. Vse to sem našla v Afroditini kremi za obraz s faktorjem 30. Poleg visoke zaščite mi je všeč tudi, ker nima izrazitega vonja (ne vsebuje parfumov) in nemastna struktura.

BB KREMA
Poleti vse tekoče podlage skrbno pospravim in pomanjkljivosti prekrijem z lahkotnejšo BB kremo (čeprav poskušam biti čim več časa brez). Že nekaj časa je moja spremljevalka Bell Hypoallergenic BB krema, ki moje kože ne draži in ji zelo ustreza. O njej sem že pisala in je res odlična. Prekrivnost je srednja in zakrije vse manjše nepravilnosti.
BALZAM ZA USTNICE
Ker so moje ustnice pogosto spokane in suhe, brez balzama ne gre. Trenutno mi je najljubši Bellov, ki ustnce navlaži in neguje. Všeč mi je tudi zaradi oblike svinčnika, spodaj ima navoj, s katerim si balzam odviješ in namažeš ustnice.

PARFUM
Brez odlične poletne dišave ne gre. Moj top parfim poletja je Bvlgari Omnia Paraiba. Svež, ravno prav sladek vonj me kar ponese v eksotične kraje.
SUHI ŠAMPON
Zadnji izdelek, ki je v teh dneh nepogrešljiv je Batiste suhi šampon. Prejela sem ga v junijskem beauty boxu in sem z njim zelo zadovoljna. Osveži moje lase in jih nežno odišavi. Na laseh ne pusti sledi prahu in lasje so lepi in ne potrebujejo umivanja še kak dan, dva.

Naj bo tvoje poletje še naprej čudovito in vroče.

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Joj, moram preizkusiti tale lip balm od Bella <333

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogosto imam suhe in razpokane ustnice in mi res pomaga.😍

      Izbriši

Spremljevalci