Flow čistilni tonik za mastno in mešano kožo

by - 06:40:00

Zopet objava o kozmetix.si dobrotah. Njihovi izdelki, oziroma tisti, ki jih uporabljam, so moji koži prijazni in imajo nanjo pozitiven učinek. Na kratko sem o Flow čistilnem toniku pisala tukaj, danes pa mu bom namenila malo več besed in prostora na blogu.🙂


Katere so njegove karakteristike?
Pomirja, vlaži in regenerira kožo z naravnimi antioksidanti arktičnih rastlin. Vlažilna hialuronska kislina poveča mehkobo in vlažnost kože. Je 100 % naraven in vsebuje 95 % organsko gojenih sestavin.

Moja izkušnja?
Ko pride do tonika, sem vedno malo skeptična, ker so mi nekateri na koži povzročili neprijeten občutek, rahlo pekoč in zategajoč. Pri tem ni tako. Je nežen do kože in njegov vonj je komaj zaznaven. Po uporabi imam občutek, da z njim očistim še zadnje ostanke ličil in umazanije s svoje kože. Nego zaključim z Ihano, ki ji dodam kapljico Flow seruma za obraz.


Ker ga uporabljam samo zvečer, ga imam že štiri mesece in trenutno porabljam zadnje kapljice. Tonik mi je postal obvezni del večerne rutine, ker se čez dan na koži nabere ogromno umazanije in si želim z obraza odstraniti vse nečistoče.

Kožo na obrazu želim razvajati s čim več naravnimi izdelki in to je le eden izmed razlogov, da sem tako zvesta Flow kozmetiki, ki si jo lahko pogledaš/kupiš v eni izmed meni  ljubših spletnih trgovinic kozmetix.si.


Si že preizkusila njihove izdelke? Kakšna je tvoja izkušnja, mnenje?

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

2 komentarji

  1. Jaz v poletnem času preklopim na tonike za mešano, kožo. Flowov se bere odlično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni Flow odgovarja. Me pa zelo matra tudi Moika, ki sem jo opazila pri tebi.😉

      Izbriši

Spremljevalci