Nove pridobitve za nego obraza

by - 13:31:00

V preteklem tednu se je moja polička obogatila za kar nekaj naravnih negovalnih izdelkov. V prihodnjih mesecih se bom razvajala z Mia Höytö, Olivella, Plantae in MuLondon izdelki.


Kozmetix.si: Moja priljubljena spletna trgovina, ki že nekaj časa skrbi za nego moje kože na obrazu. Veliko izdelkov sem že preizkusila in sem z njimi zelo zadovoljna. Tokrat sta se pri meni znašli vlažilna dnevna krema znamke Olivella in Mia Höytö LUMOUS serum, ki ga bom prihranila za poletne dni.

MuLondon: S to znamko se srečujem prvič. Na testu imam vlažilno kremo s konopljo, ki je namenjena mastni, mešani  in problematični koži. Krema ima močan vonj in potrebna je res majhna količina. Izdelke lahko kupiš tudi na spletni strani ECCO Verde.


Izberizeleno.si: Kot da bi mi šesti čut povedal, da je skrajni čas za Plantae kozmetiko. Glede na to, da izdelki v tej spletni trgovini ne bodo več na voljo, sem ujela zadnji trenutek za nakup tonika iz materine dušice in dnevnega losjona iz vodne kreše. Oba izdelka sta namenjena negi mešane in mastne kože. Zaenkrat lahko povem le, da je vonj zelo svež in čudovit. Še vedno lahko Plantae izdelke kupiš po znižani ceni.


Vedno pogosteje posgam po naravnih negovalnih izdelkih. Hvala Monika (Sugarlove blog), da tako pridno objavlaš izdelke in poskrbiš, da tudi sama preizkusim kaj novega.😃

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Hvala draga Maja, naj ti bodo vsi v čisti užitek. MuLondon imaš drugačno ko jaz in se veselim ocene tudi te. Plantae pa je srček. Mia in Olivella pa tako veš: najbolj carska:)*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri tebi vedno kaj novga in zanimivega izvem.😉 Me prav zanima, kako se bo MuLondon krema obnesla.😉❤️

      Izbriši

Spremljevalci