V objemu narave

by - 20:49:00

Danes na meniju: Mia Höytö izdelki. Vse dobrote, ki jih boš našla v tej objavi, lahko kupiš na kozmetix.si.


KAUNIS (gel za čiščenje obraza) je stalnica v moji dnevni negi že slabe pol leta. Na moji koži je opazna razlika, ker se je njen videz zelo izboljšal. Glede na moja leta, je že čas, da se poslovim od "najstniške kože".😉
Si vedela, da kaunis v prevodu pomeni lep.😍

VALO je lahkotna krema  za predel okoli oči, ki kožo vlaži, učvrsti, jo naredi svetlejšo in gladi gubice. Pri njej boš potrebovala veliko mero potrpežljivosti, ker potrebuje čas, da pokaže rezultate. Uporabljam jo dva meseca in počasi se videz okoli oči izboljšuje. Podočnjaki so manj izraziti, ampak mislim, da krema še ni pokazala vsega. Jo je še kar nekaj in upam, da pokaže še več.


IHANA je odlična krema, ki jo trenutno uporabljam samo zvečer (sem v iskanju lahkotnejše dnevne kreme, pomoč dobrodošla😃). Zadnja in ne najmanj pomembna je PUMPULI krema za roke. Pri meni mora biti na dosegu ne glede na letni čas. Ker se izredno hitro vpije je idealna za toplejše dni in še roke so po njej tako zelo mehke.


Kako pogosto ti posežeš po naravni kozmetiki in katero najraje uporabljaš?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Super lepe slike + odlični izdelki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi, hvala.😉 Izdelki so res super!

      Izbriši
  2. Valo rabi ogromno časa, vsaj 3 mesece, 2x na dan. :) Fantastična linija*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valo uporabljam zjutraj in zvečer in res potrebuje ogromno časa, da pokaže kaj zmore.🙂

      Izbriši

Spremljevalci