Top izdelki meseca aprila

by - 08:14:00

Pisanje o mesečnih favoritih mi je vedno v veliko veselje. Rada pišem o izdelkih, ki so me in me še vedno razveseljujejo in ti s tem mogoče pomagam pri nakupu kozmetike. Torej, kateri so me navdušili ta mesec?


Biobazino mleko za telo s kokosom: Če ti je všeč vonj po kokosu, bo tole mleko prava izbira zate. Vonj ni tako zelo sladkast, kot si morda vajena, ampak gre za naraven izdelek brez dodanih dišav. Vsebuje naravne sestavine kot so karitejevo maslo, mandljevo olje,  kakavovo maslo, olje pšeničnih kalčkov in sezamovo olje. Mleko se hitro vpije in kožo naredi mehko. Poleg tega preprečuje nastanek strij, en plus več.😉


Clay Ritual deodorant: Če sem iskrena, v ta izdelek na začetku nisem verjela. Zato ti še z večjim veseljem sporočam, da deodorant odlično opravlja svojo nalogo. In ta vonj po limoni ... božanski! Ko vidiš siv deodorant, se vprašaš: "Bodo vidne sledi na oblačilih?" Odgovor je ne. Ko ga nosim, se počutim sveže. Plus dobi tudi, ker ga lahko uporabim takoj po britju in kože mi nič ne draži. Namen ga imam preizkusiti tudi na fantu, ko bo šel kolesarit, da vidim, če deluje tudi v ekstremnih pogojih.😀 Svoj deodorant, kot tudi druge Clay Ritual izdelke, lahko kupiš v spletni trgovini licila.si.


Kiko Milano rdečilo za lička v odtenku Impulsive Mauve: Kupila sem ga lansko poletje in nato pozabila nanj. Kakšna škoda! Všeč mi je kombinacija treh roza-mauve odtenkov, ki skupaj odlično sodelujejo in se dopolnjujejo. Poleg tega ima tudi drobne bleščice. Vsakič je odtenek rdečila malo drugačen.😉 Pigmentacija ni tako močna, kar mi je všeč, saj lička niso pretirano obarvana. Na začetku zelo zbode izrazit vonj, ki pa sem ga zasledila pri večini Kikovih rdečilih in bronzerjih. Glede na to, da je rdečilo iz omejene izdaje, ga danes ni več možno dobiti.


Bell Hypoallergenic osvetljevalec: Tiste, ki ste ga preizkusile, razumete moje navdušenje nad tem osvetljevalcem.😉 Če ga še nisi preizkusila, ti ga toplo priporočam, ker res naredi vav efekt na tvojem obrazu in se tako lepo sveti.✨ Za manj kot 6 € ga dobiš na bodizenska.si.


Lily Lolo čopič, ki je sicer namenjen nanosu rdečila, meni služi za nanos osvetljevalca. Ščetine so zelo mehke in bi se s tem čopičem kar naprej božala po obrazu.😀 Všeč mi je tudi, ker so ščetine prirezane in se prilegajo obrazu in nanašanje rdečil, osvetljevalca ... je z njim enostvno. Svojega lahko naročiš na kozmetix.si.


Kateri so tvoji favoriti?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Ha, osvetljevalec, haha <3

    Tale deo se bere super :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je deodorant presenetil, ker nisem še imela podobnega. Ja, osvetljevalec je pač zmagovalec.😂❤️

      Izbriši

Spremljevalci