Ocena: Golden Rose laki za nohte

by - 15:48:00

O znamki Golden Rose do pred kratkim nisem vedela veliko. Mojo radovednost so prebudile objave drugih bloggeric, ki so imele z omenjeno znamko dobre izkušnje. Na žalost sem kar precej oddaljena od Ljubljane in sem morala kar doooolgo čakati, da sem obiskala trgovinico v BTC Cityju. Ker je bil to ekspresen nakup, sem si uspela privoščiti le tri lake za nohte, za ostalo bi potrebovala precej več časa.

Izbira lakov je OGROMNA in ker imam najraje roza in rdeče nohte, sta šla z mano domov dva v roza in en v rdečem odtenku. Poleg pestre izbire barv, so me presenetile tudi nizke cene (od 1.5 € dalje) in moram reči, da je kvaliteta lakov odlična. Vsi trije so zdržali tri dni, po treh dneh so bili potrebni manjši popravki.


1. Golden Rose Paris no. 58 in no. 96


Pri tej kolekciji mi je noro všeč oblika stekleničke, ki spominja na Eifflov stolp (obožujem Pariz!). Oba imata pearly videz in že en sam nanos je dovolj prekriven.

no. 58
no. 96
Zaradi daljše obstojnosti lak vedno namažem 2x. Čopič je tanek in omogoča natančen nanos. Sta lepo mazljiva in se lepo svetita.


2. Golden Rose Rich color no. 12
Ta odtenek je med vsemi kar kričal, da želi z mano domov. Izredno vpadljiv roza odtenek je kot nalašč za vse "rozike".

Čopič je tu širši kot pri "Paris" kolekciji in že z eno potezo skoraj prekrije celotno površino nohta. Tu sta potrebna dva nanosa, ker en (vsaj zame) ni dovolj prekriven in barva ne pride do izraza. 


Na spodnji sliki je vidna razlika med enim in dvema nanosoma.


Končni rezultat so hudo dobri pink nohti.



Vsi trije laki so mi zelo, zelo všeč in komaj čakam, da raziščem še druge izdelke.

Katere Golden Rose izdelke pa ti uporabljaš?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Res je huda pink barva <3 kako hitro pa se sušijo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Barva je res nora😉Se pa zelo hitro suši in mi je to zelo všeč.😃

    OdgovoriIzbriši
  3. rožnat bi bil čisto zame:)

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci