Ocena: Kiko cosmetics

by - 18:40:00

Tokrat bom pisala o Kikovih izdelkih, ki jih uporabljam že kar nekaj časa. Nekateri so me navdušili, drugi malo manj. Najprej pa na kratko nekaj besed o sami znamki.


Kiko Milano je italijanska znamka ličil, ki jo je leta 1997 ustanovil Percassi. Visoko kakovostna ličila in izdelki za nego obraza in telesa niso testirani na živalih, ne vsebujejo parabenov, so dermatološko testirani in hipoalergeni (primerni tudi za občutljivo kožo). Ponujajo izdelke za vse starosti in tipe kož. Čeprav so izdelki zelo kvalitetni, je cena dostopna. V Evropi imajo čez 500 trgovin, izdelke pa lahko kupiš tudi v spletni trgovini (poštnina je odvisna od višine zneska). Sledijo trendom in vedno znova presenetijo z izredno lepo embalažo (priznam, včasih kaj kupim samo zaradi embalaže, tudi, če izdelka tisti trenutek še ne potrebujem).


1. Tekoča podlaga: Liquid skin second skin foundation
Na voljo je kar 14 odtenkov in sigurno vsaka najde ustreznega zase (imam odtenek "warm beige" št. 30). Podlaga ima zaščitni faktor 15 in je lepo mazljiva. Hialuronska kislina kožo navlaži, vitamin C ji pomaga ohranjati elastičnost in koža je zelo mehka na otip. Podlaga kože ne obteži in je srednje prekrivna. Rezultat je svilnata in žametna koža.



Pri izdelku mi je poleg lahke strukture všeč tudi doziranje, saj ima kapalko, s katero si doziraš količino pudra.

Cena: 18.90

2. Primer: Mat base corrector primer
Primer je primeren za mešano do mastno kožo in je narejen iz naravnih sestavin, ki pomagajo nadzirati izločanje odvečnega sebuma, kožo matira in zoža pore. Izdelek na meni žal ni deloval kot sem si želela in pričakovala. Nanesla sem ga na čelo in nos, vendar mi je kožo na čelu močno zategovalo in naredile so se mi bele lise. Na nosu pa se je puder po nanosu primerja zelo težko mazal. Upala sem, da mi bo izdelek ustrezal in se moja koža po uporabi ne bo tako svetila, a ni bilo tako.


Cena: 8.90

3. Invisible powder
V nasprotju s primerjem, ta izdelek na meni čudovito deluje. Koži da mat izgled, je ne izsuši in ne vpliva na barvo podlage. Lahko ga uporabiš tudi čez dan, da vpije morebitno maščobo. Nanos je enostaven, uporabiš gobico, ki je pritrjena na pokrovček. Vsekakor vreden nakupa.



Cena: 11.90

4. Laki za nohte
Trenutno so na dopustu, ker uporabljam shellac. Ko sem jih uporabljala, sem bila z njimi zelo zadovoljna. Lak je dolgo obstojen in lepo mazljiv. Barvna paleta nima meja in sama bi najraje imela kar vse odtenke roza, zelene, modre in rdeče barve. Trenutno je zbirka bolj skromna, saj jih uporabljam le za lakiranje nohtov na nogi.


Cena: od 2. 90 naprej

5. Lip gloss: 3D instant volume lip gloss 
Seveda sem izbrala roza barvo, ker mi je najljubša in mi tudi najbolj paše. Zelo si želim preizkusiti rdečo barvo, a kar ne upam (mogoče se kaj kmalu upogumim). Ne vem zakaj, a že od nekdaj so mi ljubši glosi kot šminke (imam celo dve).

Glos ustnice navlaži in jih ne zlepi (kar mi je šlo vedno zelo na živce). Ustnicam doda volumen - kot nalašč za moje majhne ustnice. Všeč mi je aplikator, ki omogoča natančen nanos. Na voljo je 18 različnih odtenkov, sama imam odtenek 207 - Pink flamingo.



Cena: 6.90

Trenutno ima Kiko na voljo novo omejeno poletno kolekcijo "Wanderlust", ki so jo navdihnila poletna potovanja. Ross Lovergrove je oblikoval embalažo, ki sledi Kikovi ideji: eleganca, ženstvenost, čutnost, uporabnost. Komaj čakam, da preizkusim izdelke iz te linije.

Kateri Kikov izdelek je tebi najbolj všeč?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci