Kozmetika Afrodita: tonik in pena za čiščenje obraza

by - 12:11:00

Zelo pomembno se mi zdi, da v poplavi izdelkov podpiramo domače proizvajalce (seveda, če so ti kakovostni). Kozmetika Afrodita vsekakor je. Kljub izredni kakovosti, so izdelki cenovno ugodni. V iskanju ugodnega in predvsem učinkovitega izdelka za čiščenje mastne kože, lahko rečem, da sem našla takega, ki moji koži paše.

CLEAN PHASE ČISTILNA PENA
Vsako jutro in večer si kožo očistim s čistilno peno, ki je do kože zelo nežna. Nežno odstrani nečistoče in ličila, pri tem kože ne draži. Kljub temu, da je izdelek namenjen normalni do mastni koži, je ne izsuši. Hyaluron kožo navlaži in preprečuje izgubo vlage. Ker je to moja prva čistilna pena nisem vedela kaj pričakovati. Izdelek izredno prija moji koži, je ne draži in jo res dobro očisti. Nobene agresije nad kožo. Z zagotovostjo lahko trdim, da je ta izdelek vreden nakupa.


CLEAN PHASE TONIK
Kar dolgo časa sem stala pred polico v prodajalni in premlevala, ali tonik vzamem, ali ne. Na koncu sem ga le kupila. In ni mi žal! Čeprav na embalaži piše "brez alkohola" sem še vseeno mislila, da me bo po uporabi koža pekla. Kako napačno mišljenje! Po uporabi tonika, kože ne zateguje in ne pusti pekočega občutka. Da piko na i čistilni peni. In ja, pore so res zmanjšane.

Kombinacija obeh izdelkov mojo kožo temeljito očisti in ji zagotovi potrebno vlago. Ne vsebujeta alkohola, parabenov, parafinskih in silikonskih snovi.

Večerno nego zaključim z nanosom kreme, o kateri si lahko več prebereš tukaj.

Skratka, izdelka sta mi všeč zaradi:
- kakovosti,
- učinkovitosti,
- sestave,
- domačega porekla,
- ugodne cene.

Kateri je tvoj favorit pri čiščenju kože?

Pizdravček,
Maya

You May Also Like

3 komentarji

  1. Tudi meni je njihova čistilna pena všeč, čeprav sem jo imela za drugačen tip kože. V osnovi so mi čistilne pene veliko ljubše kot geli ali mleka. Jo vmasiraš s prsti ali imaš posebno gobico za to?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je pena zelo všeč. Jo pa vmasiram kar s prsti, se mi zdi, da je tako čiščenje bolj učinkovito. Kako si jo uporabljala ti?

      Izbriši
    2. Odkar sem kupila Ebelinovo ščetko/krtačo za obraz, jo uporabljam skupaj s peno, saj se mi zdi, da je tako čiščenje bolj učinkovito.

      To je ta ščetka: http://www.innenaussen.com/wp-content/uploads/2013/03/IMG_7297.jpg

      Izbriši

Spremljevalci