Za zmrznjene lepotičke

by - 18:36:00

Pogrešam čase, ko sem postopama menjala poletna oblačila za toplejša. Letos imam občutek, da sem iz kratkih rokavov čez noč prešla na debele puloverje. Ima pa mraz tudi svoje pluse (če temu lahko tako rečem). Obožujem večere pred kaminom in stiskanje na kavču. Pa kakšna dobra grozljivka.

V teh dneh sem zelo vesela za H&M-ovo jopico s kapuco. Imam jo že kar nekaj let in se mi zdi, da je brezčasen kos. Kvaliteta jopice je super, ker se še ni začela "muckati" in izgleda kot nova. Zanjo nisem odštela prav veliko in ni vedno dražje boljše. 
Nič stopinj zjutraj pomeni, da lahko iz omare pokukajo gležnarji. Ker imam rada klasiko, sem se odločila za preproste črne gležnarje. Da pa niso povsem "navadni", sem si izbrala lakasto različico. Lepotci so stali okoli 50 € (trgovina Mass).
Ne glede na temperature in letni čas, si dan polepšam s šminko in lakom za nohte. Tokratna izbira sta predstavnika Kiko Milano kozmetike. 

Pozdravček izpred kamina,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci