Zakaj obožujem september?

by - 08:22:00

Res, da je že oktober, ampak septembru sem dolžna še eno objavo.

September je moj mesec. Tako kot za mnoge, je tudi zame to mesec, ko se začne novo obdobje, novi izzivi in konec brezskrbnega uživanja. Je pa tudi mesec praznovanja. Kot otrok sem se veselila svojega rojstnega dne zaradi obiska prijateljev, torte, pihanja svečk in seveda, daril. Danes se ga veselim predvsem zato, ker je to dan, ko me obiščejo moji bližnji in z njimi preživim čudovit dan. Že kar nekaj let namreč ne živim več doma in se poredko vidimo. Poleg svojega časa, so mi podarili tudi čudovita darila. 
1. PANDORA
Pandorina zapestnica je že doooolgo časa na moji "wish listi".  Po barvni izbiri charmsov se vidi, da me zelo dobro poznajo. Roza je moja barva! Ogledanih imam že kar nekaj obeskov, ki jih bom počasi dokupovala. 
2. CLARINS ŠMINKA
Mlajša sestra mi je podarila Clarinsovo šminko v odtenku pink berry. Ker sva zelo povezani me njene pozornosti vsakič znova presentijo, razveselijo. Ker njihovih šmink še nisem preizkusila me zelo zanima kako se bo izkazala.
3. DM DARILNA KARTICA
Z darilno kartico ne moreš zgrešiti. Vedno se najde nekaj, kar potrebujem. Kupila sem si same roza dobrote. Fa deodorant, ki ga uporabljam že leta in ga ne zamenjam, Afroditin olji gel za prhanje z vonjem grozdja (uf, kako diši!), maskaro in stay matt bazo za ličenje znamke Beyu (ki sta tudi moja prva izdelka te znamke).
4. ORHIDEJI
Imam jih že kar nekaj in moja zbirka se je povečala za dve lepotici. Nikoli jih ni preveč in vse te barve cvetov ... ah, ja.

Pozdravček,
Maya


You May Also Like

2 komentarji

  1. Čudovita darilca, jaz se DM kartice vedno ful razveselim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, darilne kartice so vedno odlična izbira. 😃

      Izbriši

Spremljevalci