Jesensko-zimski seznam želja

by - 11:15:00

Vsako leto si ob menjavi letnih časov želim nakupiti tono oblačil. Letos sem se odločila, da preden se odpravim brezglavo zapravljati, v omari preverim kaj imam, česa ne nosim in lahko podarim in s katerimi kosi si bom popestrila garderobo.

1. Gležnarji
V Massu vedno poskrbijo, da se moja denarnica tanjša.😉 Gležnarji znamke Josh so mi pisani na kožo. Obožujem čevlje, ki izstopajo in tile gležnarji zagotovo ne bodo ostali neopaženi. Preprosto MORAM jih imeti.
Foto: Mass
2. Plašč
Kos, ki nikoli ne gre iz mode. V omari imam enega v sivi in drugega v roza barvi, ki ju bom zagotovo nosila še nekaj sezon. Si pa svoji zbirki želim dodati enega v kamelji barvi. Dodatek, kot so zlati gumbi, je še razlog več za nakup.
Foto: Stradivarius
Foto: Stradivarius
3. Legice
Zadnje čase hlače kupujem samo še v Calzedonii. Njihove legice so top. Trenutno sem zaljubljena v črn popisan par hlač. Celotna oprava na sliki mi je top in se popolnoma vidim v njej.
Foto: Calzedonia
Foto: Calzedonia

S katerimi kosi se boš ti pocrkljala to jesen?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci