Vijolična jesen

by - 17:54:00

Pavza od shellaca pomeni preizkušanje novih lakcov. Trenutno sem nora na različne odtenke vijolične, za katero trdim, da je moja barva meseca oktobra.
Na srečo so danes laki za nohte dolgo obstojni (pa ne vsi) in ni potrebno vsakodnevno popravljanje. Sploh Kikovi laki me še niso razočarali. Trenutno na mojih nohtih kraljuje odtenek Pink Iguana (501), ki je naravnost čudovit! Brez kakršnih koli popravkov mi je zdržal cel teden. Vmes sem, kot običajno, čistila, kuhala, pospravljala ... Za lak sem odštela le 1 € in več si ne bi mogla želeti. Dovolj prekriven je že en nanos, a sama vedno nanesem dve plasti.
Po petih dnevih
Navdušenje nad Kikom se stopnjuje. :-) Tokrat je odtenek šminke malenkost temnejši od ostalih v moji zbirki. Ugotovila sem, da mi temnejši odtenki zelo ustrezajo in se "ne bojim" več ustnic poudariti z izstopajočo šminko. :-D Šminka Smart Lipstick v odtenku Rosewood (913) je bogata, vlažilna šminka, za katero sem odštela slabe 4 . Uporabljam jo skupaj z Everlasting Colour precision svinčnikom v odtenku Sangria (415). Kombinacija obeh je na ustnicah zdržala 6 ur, med kosilom pa sem jo žal "pojedla". Edini ostanek je bila obraba ustnic in ponovni nanos šminke je bil obvezen.
Odtenek je v resnici precej drugačen, kot na sliki. :-)
Kako ti je všeč izbira?
 
Pozdravček,
Maya

*Odtenki na slikah so malenkost drugačni kot v resnici. Nikakor mi ni uspelo ujeti prave barve. :-(

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci