Kitke

by - 08:24:00

Mogoče ne za vse predstavnice nežnejšega spola, a zame so zagotovo kitke pričeska leta. Všeč so mi že od malih nog, ko sem imela precej daljše lase kot sedaj in mi jih je mami pogosto pletla. Največkrat francosko kitko. Še danes jo vsakič, ko se vidiva prosim zanjo. Sama si jo naredim zvečer, da imam naslednji dan skodrane lase, a je daleč od tega, da bi se z njo ponosno sprehajala naokoli.:-D Tudi vsak obisk frizerja se zadnje čase konča s kitko.
Po mojem mnenju so kitke večne. Mogoče so letos nekoliko bolj popularne, opazne, "in", ker so jih nosile zvezdnice in ponavadi se vse kar nosijo, sprememi v trenutni trend. Meni zagotovo niso všeč, ker so trendi, ampak, ker je to pričeska, ki jo lahko nosiš na sto in en način, namenjena je tako kratkolaskam kot dolgolaskam.
Foto: splet
Pri kitkah ni omejitve. Vse kar potrebuješ so spretni prsti in domišljija. Včasih si pogledam kakšen video in si poskušam pričarati nekaj na glavi, a ne gre čisto vse po načrtu. Med poplavo raznoraznih frizurc, so mi nsjbolj všeč klasična francoska kitka, boksarske kitke, ribja kost in vse te postrani kitke. Če potrebuješ navdih ali zgolj učno uro, si nekaj idej lahko pogledaš tukaj ali tukaj.
Foto: splet
Foto: splet

Tudi ti rada nosiš kitke?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Ja, tudi mene so zasvojile, škoda ker si jih ne morem / ne znam sama narediti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz res občudujem punce, ki si znajo same splesti lepe kitke.🙂

      Izbriši

Spremljevalci