Top izdelki meseca oktobra

by - 21:28:00

Ta mesec sem se razvajala predvsem z raznoraznimi izdelki za nego kože. Kateri so me najbolj navdušili?
1. Kozmetika Afrodita: oljni gel za prhanje
Pri Afroditi vedno poskrbijo za razvajanje pod prho. Že pri liniji Secret garden sem bila očarana, kar popolnoma enako velja za najnovejše pridobitve gelov za tuširanje. Najbolj me je prepričal Revitalising oljni gel za prhanje z vonjem grozdja. Poleg izvlečkov grozdja vsebuje še izvlečke naravnih olj kokosa, sončnice in palmovih jedrc. Priporočam!

2. Artdeco: losjon za telo
Poleti je pridno počival, sedaj pa je zopet v vsakodnevni uporabi. Vsebuje izvlečke belega lotusa in riževega mleka. Ima izredno nežen in prijeten vonj, kožo navlaži in se zelo hitro vpije.

3. L'occitane: krema za roke Vrtnice in kraljice
Ne glede na to, da so po mojem mnenju L'occitanove kreme malo predrage, si vsako leto kupim kakšno. Za prehodno obdobje so dovolj negovalne, v hudi zimi pa nikakor ne pridejo v poštev, ker mi ne nudijo dovolj bogate nege. Trenutno jo z veseljem uporabljam.

Kateri so tvoji favoriti?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci