Bell kozmetika: Moji top trije izdelki

by - 13:30:00

Opazila sem, da kar veliko punc že uporablja Bell kozmetiko in tudi meni so izdelki, ki sem jih preizkusila top. Pa vendarle sem izbrala tiste tri, ki so mi trenutno najbolj pri srcu.




1. Maskara
Uporabljam maskaro za podaljšanje in volumen in lahko rečem, da je TOP! Maskaro si nanesem čisto vsak dan, saj so moje trepalnice brez nje popolnoma neopazne. Bellova maskara mi je všeč iz večih razlogov. Ne draži mi oči, trepalnic ne zlepi, ampak jih resnično lepo poudari.



2. Korektor za prekrivanje nepravilnosti
V ta izdelek sem se naravnost zaljubila, saj vsebuje vse kar potrebujem. Moji podočnjaki so zelo opazni in z nanosom roza korektorja jih skoraj ni več opaziti in izgeldam veliko bolj spočita. Z zelenim prekrijem rdečico in sem z mojim končnim videzom veliko bolj zadovoljna. Nenazadnje pa sta tu še dva odtenka bež korektorja, ki ju ponavadi zmešam in nanesem na druge nepravilnosti (ah ti mozoljčki). 


3. BB krema
Priznam, BB kremo sem začela uporabljati šele pred kratkim, saj sem vedno govorila, da tega izdelka ne potrebujem. Kako sem se motila! Uporabljam jo bolj med vikendi, ko na sebi ne želim imeti pudra. Želim pa si izgledati bolj sveže in prikriti tiste majhne nepravilnosti. Ker sem bolj svetle polti, uporabljam najsvetlejši odtenek, ki se lepo zlije z barvo moje polti in moj videz je zelo svež in naraven.



Bell kozmetiko lahko kupiš v drogerijah Tuš, na Nami ali pa na spletni strani Bodi ženska.

Katere Bell izdelke ti najraje uporabljaš?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci