Top izdelki meseca marca

by - 16:48:00





Končno je tudi pri nas že čutiti pomlad v zraku. Ljudje so opazno bolj veseli, sproščeni in barve narave nam polepšajo vsak dan. Preden se mesec poslovi, bom nekaj besed namenila najljubšim izdelkom tega meseca.


1. Avene: emulzija za obraz
Do Avènovega emulzije za obraz sem prišla povsem po naključju in sem z njim izredno zadovoljna, saj se moja koža občutno manj sveti. Ker sem nad izdelkom resnično navdušena, sem mu namenila tudi čisto svojo objavo.


2. Pantene: olje za lase
Pantenovo olje za lase, ki ga uporabljam že kar nekaj časa in moje lase nahrani in jim nudi zaščito, si zasluži mesto v tej objavi, ker je resnično pripomogel k izboljšanju izgleda mojih las. Precej sem jih poškodovala z nenehnim likanjem in to navado sem k sreči uspela opustiti. Nimam ne ravnih in ne skodranih las in moja pričeska je brez oblikovanja grozna. Nikoli nisem hiše zapustila, če si nisem pred tem polikala las (ki pa so že ob najmanjši vlagi štrleli na vse strani), kar pa jih je uničilo do te mere, da sem se morala precej ustriči in še vedno čakam, da bodo moji lasje dolgi kot nekoč. Sedaj si vsak večer pred spanjem spletem kito in zjutraj imam skodrane lase, s tem las ne obremenjujem in že na otip je opaziti razliko.
Pred tem sem uporabljala Orofluido olje za lase, ki je tudi enkratno, a zgoraj omenjeni ni nič slabši in cenovno kar precej ugodnejši.


3. Kozmetika Afrodita: mleko za telo
Vsak večer si telo namažem z Afroditinim mlekom za telo z vonjem kokosa. Pusti prijeten občutek na koži in se hitro vpije. Počasi pa bo čas za kakšen bolj svež in nežen vonj (si že ogledujem police v drogerijah).
4. L'occitane: krema za roke z vonjem potonike
Loccitanovi izdelki so mi top, še posebno rada imam njihove kreme za roke. Nemastna struktura in prijetni vonji so me tako prepričali, da kupujem samo še te. Te mi bo kmalu zmanjkalo, a na srečo imam v predalu že novo.



5. Parfum: Dior Poisson girl
Diorjev parfum sem si kar nekaj časa ogledovala in namigovala, da mi je všeč, da sem ga na koncu res dobila za darilo. Všeč mi je njegov sladek vonj, ki me spremlja skozi cel dan. Parfum je kar močan in bo počasi romal na zimsko spanje, saj ga bo zamenjal kak drug, bolj svež vonj.



Kateri so tvoji top izdelki meseca?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

4 komentarji

  1. Krasni izdelki..kar vsi po vrsti..h jaz sem jih tudi imela nekaj na blogu je pa zmagala 4kids and us krema za obraz:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni izdelki..kar vsi po vrsti..h jaz sem jih tudi imela nekaj na blogu je pa zmagala 4kids and us krema za obraz:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so krasni🙂 sem prebrala tvojo objavo o tej kremi in moram reči, da sem postala zelo radovedna glede znamke 4 kids and us😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veš, da sem za to kremo iskala milijon kritik, al pa neki kar bi lahko rekla, da ni ok. Pa ne Vem kaj naj najdem, res mi je dobra. Ene same zmede ni naredila na koži. je pa draga in je za njo potrebno prav šparat, samo vsa zgodba, sestavine, so res vredne tega denarja.

      Izbriši

Spremljevalci