Čiščenje kože: Kiko cleansing pure gel

by - 19:23:00

Moj dan se začne in konča s čiščenjem kože. Imam mastno kožo, ki je še posebaj izrazita na T predelu in uporaba primernih izdelkov za čiščenje mi je pomagala izboljšati izgled moje kože. V puberteti je bila moja koža polna mozoljčkov, ki jih je danes na srečo veliko manj.

Po pravici povedano sem včasih bolj malo dala na čiščenje kože in nisem kaj dosti razmišljaja pri sami izbiri izdelka, pograbila sem tistega, ki mi je prišel pod roke. Sedaj sem veliko bolj previdna in se v izdelek malo bolj poglobim.

Zjutraj in zvečer kožo očistim s Kikovim cleansing pure gelom. Je prijetnega vonja, brez parabenov in je hypoallergen, torej primeren tudi za občutljivo kožo. Ob stiku z vodo se speni in temeljito odstrani nečistoče. Moja koža je po uporabi mehka, se ne lušči in je prijetna na otip.  Odstrani ličila in koži da mat izgled. Všeč mi je tudi zato, ker moje kože ne zateguje in da občutek svežine. Cleansing pure gel je primer za mešano in mastno kožo.

Uporaba: kožo navlažim z vodo, nanesem gel in nežno masiram obraz, da se gel spremeni v peno. Sperem z mlačno vodo in nanesem kremo.

Pri čiščenju zadostuje že majhna količina gela tako da ga imaš kar nekaj časa. Sama sem z izdelkom izredno zadovoljna in ga priporočam vsem, ki imate mastno kožo, saj opazno izboljša kožo na obrazu in je ne izsuši kot nekateri drugi izdelki za mastno kožo.

Tudi sama cena izdelka je ugodna (5.90€).

Gel sem kupila v kikovi spletni trgovini (tukaj). Za nego mešane in mastne kože Kiko ponuja tudi masko za čiščenje, ki pa je sama še nisem preizkusila.

Poleg rednega čiščenja, za svojo kožo skrbim tudi tako, da dnevno spijem veliko količino vode (vsaj 2 l na dan) in pazim pri prehrani, saj se mi v nasprotnem primeru takoj pojavijo mozoljčki.


Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci