Aprilski Beauty box

by - 11:26:00

Beauty boxi so zadnje čase zelo popularni in na voljo je kar nekaj različnih boxov (dash box, lookfantastic, beauty box 5,  ...). Sama sem izbrala My beauty box in sem z njim izredno zadovoljna. Zanj sem se odločila, ker sem videla, da so punce na svojih instagram profilih objavljale fotke in hvalile proizvode. Tudi cena je več kot ugodna, 12 € in poštnina (skupaj 15 €).


Aprilski box je moj drugi in izdelki so ČUDOVITI! V škatli je šest lepotnih pripomočkov.

- L'oreal Caresse Baume rdečilo za ustnice (ki je bolj podoben balzamu kot šminki) je čudovito. Balzam ustnice komaj opazano obarva in navlaži. Ustnice so dobro navlažene in izdelek je vedno z mano v torbici. Prejela sem odtenek Tickle Me Pink, ki tudi izrdno lepo diši.

- Rimmel Scandaleyes shadow stick by Kate se izredno lepo nanaša, brez zatikanja in se ne nabira v gubah vek. Trespassing Taupe je mat rjav odtenek, ki na meni brezhibno zdrži do tri ure. Všeč mi je zaradi tople barve in enostavnega nanašanja.

- Max factor Miracle Touch kremno rdečilo je izdelek, ki mi je najmanj pri srcu. Sem bolj za rdečila v prahu, ampak to ne pomeni, da izdelek ni dober. Barva je veliko manj divja kot izgleda na prvi pogled. Rdečilo se lepo zabriše in lička so rahlo obarvana.

- Laka za nohte Tanya Burr in Sally Hansen Color Frenzy sem preizkusila le na nohtih na noge, ker imam na roki trenutno shellac. Tanyin lak imam v "baby pink" odtenku in za dobro prekrivnost sta potrebna dva nanosa. Pedikuro sem nadgradila z bleščičastim lakom v odtenku Fruit Spritz in rezultat je čudovita spomladanska pedikura. Za obstojnost težko napišem, ker mi lak na nogi vedno zdrži veliko dlje kot na roki.

- Ker pa ekipa My beauty boxa svoje naročnice vedno razvaja, so nam tokrat kot presenečenje dodali še Brush works pilico za nohte, ki je obvezen pripomoček vsake punce. Sama jo imam vedno pri roki, če se mi slučajno zatrga kakšen noht in je potreben hitri popravek.
My beauty box ekipa se je pri izbiri izdelkov zelo potrudila in z veseljem jih bom uporabljala. Če bi morala izbrati favorita je to zagotovo L'orealov balzam za ustnice.

Če si tudi sama želiš naročiti na škatlo, obišči spletno stran My beauty box in uživaj v preizkušanju izdelkov.

Nad katerim izdelkom si pa ti najbolj navdušena?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci