Najljubši parfumi

by - 14:45:00

Verjetno je ni ženske, ki ne bi imela vsaj enega parfuma v svoji omarici. Sama si ga nanesem vsak dan, tudi če sem samo doma.

Moj prvi nakup parfuma je bil od Naomi Campbell Cat deluxe (tisti roza cofek so imele skoraj vse sošolke v srednji šoli). Poleg prijetnega vonja, sta me zapeljali tudi lična embalaža in cena.
Pri nakupu parfuma vedno najprej kupujem z očmi. Če mi je embalaža všeč, ga vedno povonjam. In ja, se je že zgodilo, da me vonj ni prepričal (na meni žal ni dišal). Najraje si ga kupim sama, ker točno vem kateri mi je všeč (če, ga želim za darilo, poskrbim, za dobro reklamo :-)).

 Če želiš izvedeti kateri so mi trenutno najbolj pri srcu, beri dalje.

Dior Poison girl
Ta parfum sem v marcu uvrstila med mesečne favorite, ker mi reeeeees noro diši. In ravno ta parfum sem okoli valentinovega na veliko oglaševala pri svojem fantu in ga na koncu tudi dobila. Je grenko-sladek (mešanica jasmina, pomarančnih cvetov, tonke, vrtnice in sladke vanilije), sicer presladek za poletni čas in ga bo kmalu nadomestil ...
Dolce Gabbana Light Blue (Escape to Panarea)
Uporabljam ga v pomladnih in poletnih mesecih, ker je bolj lahkoten in svež. Kombinacija bergamotke in hruške, obogatene z jasminom in pomarančnim cvetom je to, kar mi spomladi in poleti prija. Imam ga že drugo "sezono" in vonja se še nisem naveličala.
Bvlgari Omnia Paraiba
Nova pridobitev, ki je trenutno v Kompas shopu znižana kar 30 % (kot tudi Diorjev Poison girl). Še en parfum, ki me je prepričal s svojim svežim vonjem (vsebuje note pomaranče, marakuje, pasijonke, brazilske gardenije, semena kakavovca in esenco vetiverja). Za pomladne mesece mi je presvež in bo počakal na poletje.
Hugo Boss Nuit
Izredno močan in zapeljiv vonj, ki je primeren za večerne izhode. Kombinacija sladke breskve, jasmina, vijolice, cvetličnih tonov in sandalovine dajo parfumu močan, a prijeten vonj. Uporabljam ga redko, samo za večerne priložnosti, ker je vonj res močan in za čez dan pretežek.


Parfume vedno kupim v drogeriji in ne posegam po cenejših različicah, ker menim da obstojnost ni enaka. Mogoče se motim in pri kateri izmed vas ni tako.

Kateri parfum je tvoj najljubši?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci