Avelinina toaletka

by - 14:48:00

Z veseljem podpiram ustvarjalne ljudi in ena izmed takih je tudi Ana Avelina, ki  ustvarja pod imenom Avelina. Njene izdelke sem opazila na Monikinem instagramu (@sugarlove.blog), ki je lastnica super bloga in ti priporočam, da si ga ogledaš (tukaj).
Za Avelino imam same lepe besede. Moja toaletka je prekrasna. Žive barve, lepi vzorčki in kar je najpomembejše, zelo natančno narejena. Vidi se, da ima punca smisel in v svoje delo vloži veliko časa, truda in ljubezni. Zato je rezultat tak kot je, prekrasna in kakovostno narejena toaletka.
Toaletka je srednje velikosti in sem zanjo odštela 10€ (manjša stane 8€, večja 12€). 
Če želiš viditi več njenih izdelkov, obišči njeno fb stran (tukaj) ali si oglej njen instagram profil (@avelinaturk). V primeru, da si jo želiš tudi sama, ji pošlji sporočilo in se dogovori za barve, vzorce ... ne bo ti žal! :-)

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

3 komentarji

  1. Oh, kako sem vesela, ker si se za nakup odločila, ker si jih videla pri meni. Avelina je zlata punca in zelo sem vesela, ker sem jo podprla s svojim nakupim. Tvoja je čudovito lepa. In hvala za omembo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako sem vesela, ker si se za nakup odločila, ker si jih videla pri meni. Avelina je zlata punca in zelo sem vesela, ker sem jo podprla s svojim nakupim. Tvoja je čudovito lepa. In hvala za omembo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoja mi je bila zelo všeč in sem si jo takoj naročila.🙂 Z veseljem sem te omenila, ker rada prebiram tvoje objave.😉

      Izbriši

Spremljevalci