Nega telesa in rok z Niveo

by - 13:20:00

Nivein paketek sem dobila v nagradni igri na Cosmopolitanovi FB strani. V modri toaletki z belimi pikami sem prejela kremo za roke, mleko za telo in gel za tuširanje.
Niveinih izdelkov že zelo dolgo nisem uporabljala in sem bila paketa še toliko bolj vesela.

Krema za roke Smooth Nourishing je izredno bogata in hranljiva, primerna za suho kožo. Dovolj je že zelo majhna količina in roke so resnično zelo mehke in nahranjene za kar precej časa. Čeprav naj bi se krema hitro vpila, je pri meni potrebovala malo več časa  in sem morala paziti, da za seboj nisem puščala mastnih madežev. Res pa je, da trenutno nimam tako suhe kože kot pozimi. Vsebuje olje oreščka makadamije, vitamina B5 in F, naravne minerale in tavrin. Vonj je prijeten in blag.
Mleko za telo Smooth Sensation s karitejevim maslom je tako kot krema za roke zelo bogat in kožo naredi mehko in prijetno na otip. Nanesem si ga majhno količino, ker se vpija dlje časa. Koža je ves dan navlažena in občutno mehkejša.
Negovalni gel za tuširanje Creme smooth je po dolgem času gel, ki ni cvetličnega ali sadnega vonja. Vsebuje karitejevo maslo, kožo navlaži in jo naredi mehko. Všečen, a nič posebnega.
Izdelki so mi všeč, a mleko za telo in krema za roke mi bosta prav prišla v zimskem času, ko je moja koža bolj suha in potrebuje bolj bogato nego.

Kateri Nivein izdelek je tebe najbolj prepričal?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci