Clarins natural lip perfector

by - 10:48:00

Clarinsov balzam sem kupila v Kompas shopu skupaj z mini maskaro in gelom za čiščenje kože, ki sta bila priložena kot darilo. Celoten kmplet je stal okoli 20 €.

Imam ga v odtenku rose shimmer, ki moje ustnice rahlo obarva. Po uporabi so ustnice mehke, gladke, sijoče in navidezno povečane. Vse to so zasluge vitaminov A in E, karitejevega masla, manga, olivnega olja in riža. Za piko na i pa ima balzam čudovit vonj po vaniliji.
Roza embalaža z zlatim pokrovčkom je krasna. Pod pokrovčkom se skriva bela gobica (le do prve uporabe), s katero nežno naneseš balzam. 
Nad izdelkom sem navdušena, ker so moje ustnice odlično negovane in res izboljšane. Ne glede na letni čas, so moje ustnice občasno zelo spokane in zato mi je še toliko bolj pomembno, da imam pri roki dober balzam. Čeprav izdelek ni ravno poceni, mi ni žal, da sem si ga kupila. 

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci