Na morje z Afrodito

by - 08:39:00

Občutljiva koža si zasluži posebno nego z visokim zaščitnim faktorjem. Pri meni kreme za sončenjem s faktorjem pod 20 ne pridejo v poštev. Zagorelost mi ni prioriteta, ker moja koža zažari le v odtenkih rdeče. :-) Letošnje poletje bom za kožo skrbela s kozmetiko Afrodita.

SUN CARE SENSITIVE krema za obraz za sončenje z zaščitnim faktorjem 30 kožo ščiti pred sončnimi opeklinami in prehitrim staranjem, ki so posledica UV žarkov in koži daje občutek navlaženosti. Nudi visoko zaščito, vsebuje hipoalergene parfume, ne vsebuje parabenov in parafinov in je dermatološko testirana.
SUN CARE mleko za sončenje s faktorjem 30 in 20 kožo zaščiti, navlaži, pomirja in ohranja svež videz. Tako kot krema za obraz, je tudi mleko za sončenje koži prijazen izdelek, ki z vonjem kokosa poskrbi, da bo naše poletje brezskrbno. :-)
Na začetku se vedno mažem s faktorjem 30, šele čez nekaj časa, ko se koža navadi na sonce in postane rahlo obarvana, si privoščim faktor 20. Navadila sem se, da se ne sončim pretirano, ponavadi le toliko, da se malo posušim, ko pridem iz vode, nato pa hop v senčko. Ne uporabljam solarija in krem za porjavitev, sem celo leto bolj v mlečnih odtenkih in mi je kakovostna krema za sončenje zelo pomembna.

Kako ti skrbiš za zaščito pred soncem?

Pozdravček,
Maya

You May Also Like

0 komentarji

Spremljevalci