Majski beauty box

by - 10:40:00

Majski box je namenjen razvajanju v udobju doma. Spa day škatla je več kot primerna za deževne junijske dneve.
CATTIER PARIS PILING Z BELO ZDRAVILNO ZEMLJO, ki vsebuje aloe vero, je odlična nega za obraz. S kože odstrani nečistoče in ji podari svež videz. Piling sem nanesla že 2x in še vedno nisem porabila celega. Ko sem odprla testerček me je presenetil svež vonj, ki me je ponesel v svet welnesa. Všeč mi je, ker mi kože ni zategovalo in tudi po 10 minutah nisem imela občutka zategnjenosti. Po uporabi je bila kože zelo mehka. 
MISSHA PURE SOURCE CELL MASKA v listih je nadaljevanje nege po pilingu in naj bi našo kožo rehidrirala. Na obrazu jo pustiš 20 do 30 minut. Sama si še nisem vzela časa zanjo, ampak si ga bom kmalu. :-)
MACADAMIA DELUXE TRETMA ZA LASE je izdelek, ki sem ga bila zelo vesela. Žal sem šampon uspela nanesti samo enkrat in ne vem kako bi se na mojih laseh odnesel dolgoročno. Me pa zelo mika, da bi si ga kupila. 
KNEIPP ORGANSKO OLJE ZA TELO zelo, ampak res zelo lepo diši. Sestavljeno je iz grenivke, žafranke in olivnega olja. Uporabila sem ga za masažo in se odlično obnese. 
Obožujem svečke in zato je bila YANKEE CANDLE SVEČKA z vonjem Sea Salt & Sage več kot čudovit izdelek v boxu. Poleg tega pa se odlično povezuje s spa tematiko.
Kot darilo pa je bila v boxu še čajna vrečka TEAPIGS. Ki se odlično prileže po razvajanju ali pa kar tako.


Kako je tebi všeč spa tematika?


Pozdravček,
Maya

You May Also Like

2 komentarji

  1. Jaz sem bila navdušena nad vsebino :) Včeraj sem preizkusila tudi Missha masko za obraz in piling iz bele gline ter bio kneipp olje za telo. Moram reči, da je koža na mojem obrazu bila zelo zadovoljna, saj je postala nežna, mehka in očiščena :) Olje za telo pa mi je privlačno zaradi 100% naravnih sestavin pa še diši čudovito in lepo nahrani mojo kožo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je super vsebina.🙂Kakšna se ti je zdela maska? Si moram čim prej čas vzet in jo sprobat.😉 Olje čudovito diši in kot si sama zapisala, so naravne sestavine še dodaten plus.🙂

      Izbriši

Spremljevalci